تاریخ انتشار : شنبه 29 نوامبر 2014 - 12:55
کد خبر : 2401

اربعین نماینده اسبق بویراحمد و دنا در حسینیه ثارالله برگزارشد

اربعین نماینده اسبق بویراحمد و دنا در حسینیه ثارالله برگزارشد

مراسم چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام سید نورمحمدمحمودیان نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در دوره دوم و سوم مجلس شورای اسلامی در حسینه ثارالله یاسوج برگزار شد.

mahmodyan-14
امام جمعه یاسوج ،آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل سازمان تبلیغات فارس، مشاور استاندار در
امور روحانیت و جمع زیادی از روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، بازاریان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

در این مراسم آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج گفت :مردم استان کهگیلویه وبویراحمد قدرشناس خدمت گذاران خویش درنظام هستند
و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع حضرت آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی، شهدا و بویژه شهدای گمنام و حجت‌الاسلام محمودیان وبرادر سه شهیدوالامقام حاج مهدی خرسندیان پاسدار وجانباز انقلا ب اسلامی نشان دادند که مردمی فهیم و قدرشناس هستند.
وی از مردم استان که تشیع وتدفین وختم برادر سه شهید خرسندیان شرکت کردند تقدیر وتشکر کرد وگفت شما خانواده معزز شهیدان حقیقتاً از جمله فداکارترین مردم کشور ما و انقلاب هستید.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در ادامه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی را پرچمدار و پدرمعنوی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: به نظر من آن معظم‌له یک کتابخانه کامل بود که الحق مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آن عالم فقید خوب قدرشناسی کردند.
امام جمعه یاسوج در بخشی از اظهارات خود به مسئله خدمتگزاری مسئولان اشاره کرد، وافزود :مرحوم حجت الاسلام نورمحمد محمودیان منشاءخدمات بسیاری در استان بودند وخدمات ونام نیک ایشان در اذهان مردم ماندگار است.

حضرت ‌آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان برخی از ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام
سید نورمحمد محمودیان، اظهار کرد: خدمات ایشان در استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در اذهان مردم می‌ماند و نحوه برخورد آقای محمودیان با بیماری خود برای من یک درس بود.
آیت‌الله ملک‌حسینی از قدرشناسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و افزود: آقای محمودیان منشأ خدمات زیادی بودند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی