تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 مارس 2022 - 23:22
کد خبر : 21330

دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با وزیر آموزش وپرورش

دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با وزیر آموزش وپرورش

آفتاب دنا: حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش دیدار وگفتگو کرد. به جزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آین دیدار مسائل مختلف آموزشی، پرورشی، امور رفاهی فرهنگیان و مشکلات دانش آموزان کم بضاعت در مناطق کمتر توسعه یافته

آفتاب دنا: حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش دیدار وگفتگو کرد.

به جزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آین دیدار مسائل مختلف آموزشی، پرورشی، امور رفاهی فرهنگیان و مشکلات دانش آموزان کم بضاعت در مناطق کمتر توسعه یافته استان، را مطرح کرد.
حسنعلی عزت خواه در دیدار دوجانبه نیز گزارشی از آخرین وضعیت  آموزش دانش آموزان در شبکه های مجازی و حضوری در سطح استان ارائه کرد.
وی ،توجه به امور رفاهی فرهنگیان و مشکلات دانش آموزان کم بضاعت در مناطق کمتر توسعه یافته استان،  کمبود فضای آموزشی در مرکز شهرستان ها،عدم توزیع متوازن رشته ای،کمبود امکانات آموزشی ، پرورشی و ورزشی را از مهمترین مسائل آموزش و پرورش استان عنوان و خواستار توجه وزیر آموزش وپرورش در این زمینه شد.
وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار بر استفاده از همه ظرفیت ها به منظور بازگشایی مدارس در چارچوب مصوبات ستاد ملی کرونا، و یادگیری دانش آموزان در شبکه شاد تاکید کرد.

یوسف نوری ، از تلاشهای دلسوزانه معلمان در دوران کرونا تشکر و قدردانی کرد و خواستار برنامه ریزی اصولی برای جبران عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان برای دوران پساکرونا شد.

در این دیدار وزیر آموزش وپرورش دستورات لازم را برای حل مشکلات آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی