تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 اکتبر 2014 - 13:10
کد خبر : 2076

معرفی ۶۷ طرح کهگیلویه و بویراحمد با برآورد ۱۴۰ میلیارد تومانی به صندوق توسعه ملی

معرفی ۶۷ طرح کهگیلویه و بویراحمد با برآورد ۱۴۰ میلیارد تومانی به صندوق توسعه ملی

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۶۷ طرح در این استان با برآورد ۱۴۰ میلیارد تومان به صندوق توسعه ملی برای دریافت تسهیلات خبر داد. علی‌حسن نوروزی  با بیان اینکه با شروع به کار تیم مدیریتی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اولویت‌های اصلی کمک به امر سرمایه‌گذاری در

13930506000298_PhotoAمعاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۶۷ طرح در این استان با برآورد ۱۴۰ میلیارد تومان به صندوق توسعه ملی برای دریافت تسهیلات خبر داد.
علی‌حسن نوروزی  با بیان اینکه با شروع به کار تیم مدیریتی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اولویت‌های اصلی کمک به امر سرمایه‌گذاری در استان بود، اظهار کرد: صدها جلسه در طول همین یک سال در استان با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شد و تصمیمات بسیار خوبی نیز اتخاذ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: سعی ما بر این است که علاوه بر تسهیلات بانکی از سایر بخش‌ها و منابع همچون صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در استان و کمک به تسریع در روند آن کمک بگیریم.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست‌های متعدد در مرکز با مسئولان صندوق توسعه ملی توسط استاندار و تیم مدیریت ارشد اجرایی را از عملکردهای مجموعه مدیریت فعلی دانست و گفت: در صورتی که طرح‌ها توجیه اقتصادی داشته باشند و بتوانند به چرخه تولید و اشتغال در استان کمک کنند هیچ‌گونه مشکلی بر سر راه پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.

وی در خصوص سهمیه استان از تسهیلات صندوق توسعه ملی و آخرین رایزنی‌ها در این خصوص، گفت: تسهیلاتی بود که اضافه بر سهمیه مقرر در اختیار استان ما قرار داده شده که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است که به ما تا ۱۲۰ میلیارد تومان هم اجازه ارائه طرح داده شده است.

این مسئول متذکر شد: قرار شد که در سه بخش صنعت و معدن و گردشگری و کشاورزی این مقدار طرح را معرفی کنیم و امروز دومین جلسه را در این خصوص برگزار کردیم.

نوروزی ادامه داد: با دستگاه‌های اجرایی لیست پیشنهادی دستگاه‌ها را با همفکری با بانک‌ها و تشخیص آن‌ها و شناختی که از متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان دارند و افراد را می‌شناسند به صندوق توسعه ملی معرفی کردیم.

وی عنوان کرد: بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان طرح را به صندوق توسعه ملی معرفی کردیم تا ببینیم که کدام‌ طرح‌ها را صندوق می‌پذیرد و اگر سرمایه‌گذار اهلیت لازم را داشته باشد تسهیلات به مرحله پرداخت در می‌آید.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این قریب به ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات، حول و حوش ۴۵ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان را در بخش صنعت و معدن و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان در بخش گردشگری معرفی کردیم.

نوروزی در پایان چنین توضیح داد: این تعداد بالغ بر ۶۷ مورد طرح است و امیدواریم که با بررسی طرح‌ها عمده آن‌ها به مرحله پرداخت برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی