تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 18:48
کد خبر : 1974

ملک‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد گچساران شد

ملک‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد گچساران شد

مراسم معارفه اسدالله‌ ملک‌زاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد. ملک‌زاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد گچساران معرفی شد ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار و طی آن سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد. در این مراسم

13930628000158_PhotoAمراسم معارفه اسدالله‌ ملک‌زاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
ملک‌زاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد گچساران معرفی شد

ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار و طی آن سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

در این مراسم که با حضور عبدالرضا جمال‌زاده نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، علی حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران، نمایندگان نهادهای رهبری و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان و جمعی از مدیران محلی برگزار شد، جمعی از دانشجویان نیز حضور داشتند.

آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد گچساران دارای مدرک دکترای علوم تربیتی بود و حدود دو سال در این سمت فعالیت کرد.

در این آیین اسدالله ملک‌زاده که خود از چهره‌های موفق علمی و هیئت علمی این واحد دانشگاهی بود به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی