تاریخ انتشار : شنبه 27 سپتامبر 2014 - 18:26
کد خبر : 1927

رونمایی از تخلفات شهرداری های استان

رونمایی از تخلفات شهرداری های استان

برخی از شهرداران در بحث مرخصی بدون حساب و کتاب و جزیره‌ای عمل می‌کنند. شهرداران در مرخصی‌های خود با نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

23384_868مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی شهرداران در چینش مسئولان شهرداری تخلفاتی انجام دادند.
“عبدالکریم عزیزی” در چهارمین همایش شهرداران استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از شهرداران در بحث مرخصی بدون حساب و کتاب و جزیره‌ای عمل می‌کنند. شهرداران در مرخصی‌های خود با نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.
وی اظهارکرد: برخی شهرداران نیروهای قراردادی را در پست‌های کلید گمارده‌اند که این خلاف قانون است که شهرداران در این خصوص باید دقت لازم را داشته باشند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از شهرها به دلیل شفاف نبودن قوانین و مقررات قضات کمیسیون ماده ۷۷ را غیرقانونی دانستند که این معضلات را در شهرداری‌ها فراهم کرده است.
عزیزی تصریح کرد: شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از گذشته تا کنون بدهی‌های زیادی به آنها به ارث رسیده است.
وی ادامه داد: برخی شهرداران اعلام کرده‌اند انتخاب نیروهای شهرداری بیشتر بر اساس روابط  بوده و هیچ‌گونه تخصصی ندارند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمداضافه کرد: ۳۰۰ هزار تن قیر برای اسفالت خیابانهای شهرهای استان خریداری شده است و این مقدار قیر در اختیار شهرداران کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی