تاریخ انتشار : یکشنبه 2 می 2021 - 18:08
کد خبر : 18699

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/جان باختن ۸بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/جان باختن ۸بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جان خود را از دست داده اند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دناو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر


آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دناو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۴۷۴ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۹۵ نفر مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۹۲۷۶ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۸۸۰ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ٣۵ درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در بویراحمد، کهگیلویه ،گچساران ، دنا و باشت بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین ۵۳۶ نمونه تست سریع در استان انجام شد که٢٨ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در کهگیلویه، بویراحمد و باشت بودند. روند افزایشی بیماری در شهرستان باشت نگران کننده است و ۵۳درصد نمونه های تست های کرونا در این شهرستان مثبت می باشند .

دکتر یزدان پناه سلامت جامعه را بر هر امری مقدم دانست و از عموم مردم استان خواست تا با یک عزم همگانی در رعایت پروتکل های بهداشتی به کاهش بیماری در جامعه کمک کنیم.

رئیی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از عموم مردم، اصناف و بازاریان و کسبه خواست فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و دور همی‌ها را جدی بگیرند و آگاه باشند که رعایت پروتکل بهداشتی تنها راه مقابله با ویروس جهش یافته کرونا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی