تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 15:22
کد خبر : 18192

دعوت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا جهت مشارکت در پویش اهدای کتاب

دعوت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا جهت مشارکت در پویش اهدای کتاب

آفتاب دنا: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا از همشهریان فرهنگ دوست شهرستان جهت مشارکت درپویش اهدای کتاب دعوت به عمل می آورد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، جهان بخش حیدری نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا گفت :از همشهریان فرهنگ دوست شهرستان انتظار دارم با اهدای کتابهای خوانده شده خود دانایی

آفتاب دنا: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا از همشهریان فرهنگ دوست شهرستان جهت مشارکت درپویش اهدای کتاب دعوت به عمل می آورد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، جهان بخش حیدری نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا گفت :از همشهریان فرهنگ دوست شهرستان انتظار دارم با اهدای کتابهای خوانده شده خود دانایی رو به همشهریان خود هدیه کنند و در واقع با این کار خداپسندانه در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شهرستان پیشقدم شوند .

حیدری افزود: در این طرح مردم شهرستان دنا می توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی، کتاب های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه های عمومی شهرستان دنا هدیه کنند.

حیدری نژاد ادامه داد : با فرهنگ سازی اهدای کتاب های مفید و بدون استفاده موجود در منازل و ادارات، امکان دسترسی کتاب جوانان و علاقه مندان به کتاب و منابع خواندنی افزایش می یابد چرا که کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و باارزش و چراغ هدایت انسان در پهنه زندگی است و لازمه پیشرفت در هر تمدنی ،رشد فرهنگ کتابخوانی است .


امروزه کووید ۱۹ مانع پویایی خدمات کتابخانه های عمومی نشده و کتابداران از طریق فضای مجازی به آگاهی رسانی به جامعه هدف خود مشغولند و کتابداران این شهرستان از آغاز شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی حضور فعال دارند و با برگزاری نشست های کتابخوان، آموزش کاردستی ، آموزش نقاشی، معرفی کتاب در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات نقاشی و برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت های مختلف با اعضای کتابخانه‌های شهرستان در ارتباط هستند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی