تاریخ انتشار : شنبه 8 آگوست 2020 - 0:32
کد خبر : 15835

پیام تبریک رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

آفتاب دنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفناب دنا ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به شرح زیر است:

آفتاب دنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفناب دنا ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به شرح زیر است:

هر روزی، روزی است و هر یادی، یادی…امروز ۱۷مردادماه  روز سپاسگزاری از خدمات بی بدیل خبرنگاران ایران اسلامی به ویژه تقدیر وتجلیل از تلاشگران عرصه ی اطلاع رسانی در شهرستان بویراحمد و بالطبع خبرنگاران زحمتکش استان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرنگار! آیینه جامعه اش است در دنیای وسیع خبر رسانی وخبر گسترانی، به نوعی جامعه خود را به تجلی و تصویر می کشد. شاید از این زاویه ی دید بود که سید شهدای اهل قلمسید مرتضی آوینی می فرمود:« اصلا شأن هنرمند آیینه گی است…»

خبرنگار در جهانی سرشار از همهمه ی زندگی ، گاه بر چکاد قله های خطر ، دل به آتش جنگ می سپارد و گاه، با هررویداد طبیعی مثل سیل و زلزله و… و آتش سوزی کوه خامی ،رسالت خویش را دراین می داند که نگذارد سکوت بر این هیاهوی ناتمام تحمیل شود.

با اطلاع رسانی دقیق، سریع و صحیح، دستان نیازمند کمک را به دست های مهرآیین نوع دوستی پیوند می زند.

خبرنگار! با دستان هنرمند خویش، سال هاست که مردمان این دیار را در دامان دنا، از شادی تا غم ، از ییلاق تا قشلاق و از تولد تا مرگ همگام و همراه بوده است.

چشم های نگران مادران این آب و خاک را بر انگشتان ماهر خویش، به لبخندها و هلهله ها پیوند می زنی و گاه، با صدای آرام و دلنشین خود، جامعه را از ازدحام دردهای اقتصادی و محاصره های زخم، باتبسمی مهربان، به ساحل آرامش و تسکین هدایت می نمایید.

خبرنگار عزیز! صدای رسای مردمان استان! به نیکی می دانم که سختی ها، مرارت ها، آلام و رنج ها را تحمل می نمایی و متاسفانه، تنها یادی از تو، درتقویم شلوغ ایام باقی ست  نامی بر پیشانی یک روز! روز زیبای خبرنگار!

روزی که می بایست در آیینه تمامی روزها تکثیر شودو به پاس زحمات بی شائبه ات در جان سپاس وجهان تجلیل مان زمزمه گردد.

وفرجام کلام: ضمن تسلیت وتهنیت شهادت خبرنگار شهید صارمی، خبرنگاران شهرستان بویراحمد و استان، تلاقی روز زیبای خبرنگارباعید سعید غدیر را به تفأل نیک گرفته و این عید سعید و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبرو رسانه ها اعم از رسانه های دیداری، شنیداری، رسانه های مکتوب وجراید، پایگاه های خبررسانی درفضای حقیقی ومجازی تبریک و تهنیت عرض می نمایم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی