تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 ژوئن 2014 - 11:03
کد خبر : 1409

شمع روشنی‌بخش نورآوران سلامت در دیشموک

شمع روشنی‌بخش نورآوران سلامت در دیشموک

نسیم دنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در منطقه دیشموک از توابع کهگیلویه و بویراحمد و انجام عمل‌های جراحی به چشمان بیماران نوری دوباره بخشید. به گزارش نسیم دنا به نقل از فارس ، بنیاد خیریه نورآوران سلامت این روزها در منطقه محروم و دورافتاده دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد

نسیم دنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در منطقه دیشموک از توابع کهگیلویه و بویراحمد و انجام عمل‌های جراحی به چشمان بیماران نوری دوباره بخشید.

2121210-67

به گزارش نسیم دنا به نقل از فارس ، بنیاد خیریه نورآوران سلامت این روزها در منطقه محروم و دورافتاده دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمات‌دهی رایگان است.

پزشکان مجرب و کادر فنی نورآوران سلامت با استقرار کلینیک‌های تخصصی در بخش‌های چشم‌پزشکی، بینایی سنجی و دندان‌پزشکی بیماران را غربال‌گیری و با انجام معاینه خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

 

 

کلینیک چشم‌پزشکی نورآوران اما در دیشموک حال و هوای دیگری داشت؛ بیمارانی که در نوبت عمل قرار داشتند از ساعات اولیه صبح خود را به بیمارستان سیار نورآوران رسانده و چشم به تیغ جراحی مردی از جنس نور دوخته بودند.

 

 

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی که به منظور انجام عمل‌های چشم به منطقه اعزام شده است، از صبح امروز انجام عمل‌ها در کلینیک تخصصی چشم‌پزشکی را از سر گرفت.

 

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه انجام عمل جراحی یکی از بیماران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار کرد: بنیاد خیریه نورآوران سلامت بدون استفاده از بودجه دولتی به قشر نیازمند جامعه در بخش‌های چشم و دندان خدمات‌دهی می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: عده‌ای جهادگر متشکل از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، عوامل فنی و دست‌اندرکاران با حضور در مناطق محروم کشور خدمات درمانی رایگان به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

 

 

این مسئول ترویج فرهنگ ایثار و نوعدوستی را از مهمترین اثرات نورآوران سلامت عنوان و تصریح کرد: این بنیاد با راه‌اندازی کلینیک‌ها و اتاق عمل سیار چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی سعی نموده تا عالی‌ترین خدمات چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی را در اقصی نقاط کشور و به هموطنان عزیز و محروم عرضه کند.

 

 

امیرحسین جعفری نیز با اشاره به حضور وزیر بهداشت و درمان در دیشموک گفت: تعداد ۱۲ عمل چشم توسط وزیر انجام گرفت.

 

 

مدیر اجرایی نورآوران سلامت با بیان اینکه در فازهای گذشته ۲۱۰ بیمار در کلینیک سیار چشم‌پزشکی نورآوران عمل شدند، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ بیمار دیگر در نوبت عمل چشم قرار دارند و از امروز به مدت یک هفته عمل خواهند شد.

به گفته جعفری تاکنون بیش از ۶ هزار نفر در بخش دیشموک از خدمات درمانی رایگان نورآوران سلامت در دیشموک بهره‌مند شده و ویزیت بیماران تا دهم تیرماه ادامه دارد.

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و متولیان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از کلینیک‌های نورآوران در دیشموک بازدید کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی