تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دسامبر 2019 - 0:00
کد خبر : 13691

توجه به برنامه های توسعه ای در بخش کشاورزی وصنعت برای ایجاد اشتغال پایدار در کهگیلویه

توجه به برنامه های توسعه ای در بخش کشاورزی وصنعت برای ایجاد اشتغال پایدار در کهگیلویه

آفتاب دنا : نماینده چهار دوره شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی توجه به برنامه های توسعه ای در بخش کشاورزی وصنعت برای ایجاد اشتغال پایدار را برای توسعه یافتگی کهگیلویه مهم دانست که باید دنبال شود. حجت السلام محمد موحد در حاشیه دیدار با اساتید دانشگاه ، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آفتاب

آفتاب دنا : نماینده چهار دوره شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی توجه به برنامه های توسعه ای در بخش کشاورزی وصنعت برای ایجاد اشتغال پایدار را برای توسعه یافتگی کهگیلویه مهم دانست که باید دنبال شود.

حجت السلام محمد موحد در حاشیه دیدار با اساتید دانشگاه ، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آفتاب دنا ، به برنامه ها وسیاستهای خویش برای برون رفت شهرستان کهگیلویه از توسعه نیافتگی در صورت موفقیت در انتخابات اشاره کرد وگفت: اگر دراین مسیر توفیقی حاصل شود برنامه ها وحرکتهایی را در بخشهای مختلف آغاز خواهیم کرد.

وی به پتانسیلهای شهرستان کهگیلویه دربخش کشاورزی اشاره کرد وگفت: یکی از برنامه های ما توجه به بخش کشاورزی است که در برون رفت منطقه اثر گذار است. وی انتقال آب به حوزه کلاچو وچرام وسایر جاهایی که کار خاصی نگرفته است را بخشی از برنامه ها برای رونق تولید واشتغال در بخش کشاورزی عنوان کرد.

حجت السلام موحد افزود: درفضای صنعت نیز دنبال صنایعی هستیم به شکلی که واقعا بتواند به اشتغالزایی منجر شود .

وی توجه به اشتغال را مهمترین برنامه خویش عنوان کرد وگفت: هر چیزی که که زمینه اشتغال پایدار را ایحاد کند دنبال خواهیم کرد .

وی راه برون رفت شهرستان کهگیلویه از توسعه نیافتگی را توجه ویژه به بخش کشاورزی و پیگیری صنایعی با اشتغالزایی بالا ذکر کرد.

حجت السلام محمد موحد در رابطه با شعار انتخاباتی وبرنامه های خود نیز گفت: عزت ، اقتدار ،وحدت ، همدلی ،هماهنگی توسعه پایدار و نوکری مردم شعار من در این دوره از انتخابات خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی