تاریخ انتشار : جمعه 26 جولای 2019 - 16:31
کد خبر : 12792

برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه یاسوج با حضور اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد

برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه یاسوج با حضور اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ارزنگ تندپور در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی بزرگ شهر یاسوج گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه با هماهنگی با ستاد نماز جمعه یاسوج و همکاری معاونت سیاسی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، اعضای شورای اداری استان پاسخگوی مشکلات مردم در زمینه های مختلف بودند.

آفتاب دنا : به همت بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری معاونت سیاسی استانداری و ستاد اقامه نماز جمعه شهر یاسوج میز خدمت در مصلی نماز جمعه با حضور استاندار و اعضای شورای اداری استان قبل از آغاز نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مسئول بسیج کارمندان استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی بزرگ شهر یاسوج گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی با هماهنگی با ستاد نماز جمعه یاسوج و همکاری معاونت سیاسی و مدیرکل روابط عمومی استانداری،  اعضای شورای اداری استان دو ساعت قبل از آغاز نماز جمعه در مصلی حضور یافتند و پاسخگوی مشکلات مردم در زمینه های مختلف بودند.

سرهنگ پاسدار اژنگ تندپور ، حضور استاندار به عنوان مقام عالی دولت و مدیران کل دستگاههای اجرایی در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم ومسئولان عنوان کرد وگفت: کمک به کاهش آلام ودردهای مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است که در همه شهرستانهای استان دنبال می شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد  در پایان گفت: تلاش بسیج در سطح ادارات بر این است که ضمن ترویج روحیه وتفکر بسیجی برای  خدمت رسانی بهتر به مردم در راستای رفاه حال شهروندان و ارباب رجوع ، روحیه امید وکارآمدی نظام اسلامی بیش از پیش در میان مردم تقویت شود.

گفتنی است در این برنامه باشکوه استاندار وسایر مدیران اجرایی ،مشکلات و دغدغه های مردم را شنیدند و دستورات لازم را جهت کمک به آنان صادر نمودند که بیشترین مشکلات مطرح شده توسط مردم دراین دیدارها در حوزه های اشتغال و معیشت بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی