تاریخ انتشار : دوشنبه 6 می 2019 - 9:15
کد خبر : 12302

فروشگاه رفاه و بانک مهر اقتصاد پیشگام در گرامیداشت هفته مقام معلم

فروشگاه رفاه و بانک مهر اقتصاد پیشگام در گرامیداشت هفته مقام معلم

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه یاسوج که خود از معلمان پیشکسوت و بازنشسته است در آیین تجلیل از معلمان گفت: همه افرادی که در جامعه زندگی می کنند پای درس معلم الفبای زندگی را آموخته اند.

آفتاب دنا : تکریم مقام معلم مختص آموزش وپرورش تنها نیست بلکه همه دستگاهها ،نهادها و بخشهای مختلف تولیدی وخصوصی در این هفته به احترام معلم و قداست علم آموزی برنامه هایی در قالبهای مختلف اجرا می کنند تا بر غنای تجلیل از معلمان بیفزایند.

در این میان فروشگاه رفاه و بانک مهر اقتصاد با مشارکت در جشن بزرگ تجلیل از معلمان در شهر یاسوج پیشگام  بودند که برنامه های متنوعی در این روز به احترام معلم اجرا  نمودند.

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه  یاسوج که خود از معلمان پیشکسوت و بازنشسته است در آیین تجلیل از معلمان گفت: همه افرادی که در جامعه زندگی می کنند پای درس معلم الفبای زندگی را آموخته اند.

شیروان نگهداری ، تکریم معلمان را طبق آموزه های دینی وظیفه ای همگانی  عنوان کرد وگفت: معلمی عشق وهنر است که نسلهای آینده را جهت بهتر زیستن هدایت می کند.

وی گفت: فروشگاه زنجیره ای رفاه در کنار مشتری مداری و ارائه تسهیلات به عموم مشتریان اقدامات فرهنگی خوبی انجام می دهد  که یکی از آنها ارج نهادن به مقام والای معلم است.

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه یاسوج یاد و نام استاد محمد بهمن بیگی معلم پایگذار عشایری ایران را گرامی داشت.

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان  و بیمه معلم نیز با برگزاری مسابقه در این جشن باشکوه به تعدادی از فرهنگیان  هدایایی به رسم یادبود اهداء کردند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم  نیز با تبریک این روز به تمام معلمان و فرهنگیان ادامه داد: کسوت معلمی همیشه جاویدان بوده و بهترین بوسه آن است که بر دست معلمان زده می‌شود.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: جایگاه این مقام با منزلت در جمهوری اسلامی به قدری بالا بوده که سالروز شهادت استاد مطهری به این نام نامگذاری شده است، شهیدی که تئوری‌پرداز نظام اسلامی و از اندیشمندان بزرگ تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به دنبال این است که در مدارس ما سربازان مومن و متخصص اسلامی تربیت شوند نه اینکه تربیت کننده سربازانی برای انگلستان و آمریکا باشد به همین دلیل نقشه بالادستی سند تحول را اجرایی می‌کند که در آن همه امور مدرسه محور باشد و معلم جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به لزوم توجه هر چه بیشتر مقوله معیشت معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان نیز باید برای گذر از این وضعیت صبوری به خرج دهند و بدانند که آینده با نظام جمهوری اسلامی است و آن که در این جنگ نابرابر شکست می‌خورد نظام سلطه جهانی است.

انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: معلمان نقش بسیار مهمی در فرهنگ جامعه و رویدادهای سیاسی واجتماعی جامعه دارند که باید همه ما باید قدردادن زحمات آنها باشیم.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این آئین گفت: از مجموع ۹۷ معلم ثبت نام کننده برای انتخاب معلمان نمونه سال تحصیلی ۹۸-۹۷، ۴۳ نفر برگزیده شهرستانی و ۴ نفر برگزیده استانی شدند.

در پایان این مراسم از ۴۷ نفر از معلمان و مدیران نمونه شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی