تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 13:20
کد خبر : 1950

برگزاری ۲۱مین شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

برگزاری ۲۱مین شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۲۱مین شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در یاسوج خبر داد. رضا پارسیان نژاد گفت: این مراسم یکشنبه راس ساعت ۱۶ در سالن بنیاد شهید استان با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان برگزار می شود. وی افزود: در این مراسم تعدادی

13910527000529_PhotoAرئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۲۱مین شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در یاسوج خبر داد.
رضا پارسیان نژاد گفت: این مراسم یکشنبه راس ساعت ۱۶ در سالن بنیاد شهید استان با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان به روایت خاطرات خود می پردازد.

پارسیان نژاد هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است.

وی با بیان اینکه مراسم شب خاطره یکی از برنامه های این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: تلاش می شود در هر برنامه یکی از چهره های شاخص استان در دوران دفاع مقدس به روایت خاطرات خود از آن دوران بپردازد.

رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: این استان به نسبت جمعیت بیشترین حضور در جبهه های جنگ را طی هشت سال دفاع مقدس داشته و یک هزار و ۸۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

پارسیان نژاد افزود: با توجه این موضوع، استفاده از این ظرفیت عظیم و انتقال و بیان ارزشهای دفاع مقدس برای نسلهای آینده ضروری است.

وی همچنین از تدوین و گردآوری خاطرات رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس در این حوزه خبرداد و بیان داشت: در این راستا سه کتاب از خاطرات این عزیزان در دست تدوین است که تا پایان سال به زیر چاپ خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی