تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2024 - 10:16
کد خبر : 26005

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

۵۹ خدمت در سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری ارایه می شود

۵۹ خدمت در سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری ارایه می شود
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۵۹ خدمت در این سازمان به صورت غیرحضوری ارایه می شود و متقاضیان برای دریافت این خدمات نیاز به مراجعه به مراکز بیمه ای و درمانی ندارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۵۹ خدمت در این سازمان به صورت غیرحضوری ارایه می شود و متقاضیان برای دریافت این خدمات نیاز به مراجعه به مراکز بیمه ای و درمانی ندارند.

رسول چراغ سحر افزود: با توجه به افزایش تعداد بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و حجم انبوه اطلاعات متقاضیان و به منظور افزایش دقت و سرعت در کار، شفافیت، پاسخ گویی در کمترین زمان و کاهش هزینه های جامعه هدف، سازمان تامین اجتماعی اغلب خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارایه می کند.

وی اظهارکرد: بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران برای دریافت هر یک از خدمات مربوط به خود ابتدا باید در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir مراجعه و اطلاعات هویتی خود را ثبت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره خدمات قابل ارایه در این سامانه برای بیمه شدگان خاطرنشان کرد: در بخش بیمه شدگان خدماتی مانند سابقه بیمه ای، خدمات نام نویسی(استعلام اطلاعات هویتی و شماره بیمه، ثبت افراد تبعی، استعلام اشتغال به تحصیل و…)، خدمات پرونده الکترونیک، نسخه الکترونیک، استعلام استحقاق درمان، مشاهده دستمزد دو سال آخر، اعتراض به سوابق ناموجود و کمک هزینه ازدواج، بارداری و مراسم ترحیم ارایه می شود.

چراغ سحر تصریح کرد: ثبت درخواست بازرسی از محل اشتغال، خرید خدمات سربازی، درخواست ابطال یا برقراری کفالت، تکمیل سوابق کسری از ماه، چگونگی محاسبه مستمری بازنشستگی، پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه زنان خانه دار و دختران، دانشجویان، صاحبان مشاغل آزاد و بیمه اختیاری از دیگر خدمات قابل ارایه به بیمه شدگان است.

وی در باره خدمات قابل ارایه به کارفرمایان نیز ادامه داد: ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان، تکمیل اطلاعات کارفرمایی، درخواست صدور مفاصاحساب، ابلاغ بدهی، اعتراض به بدهی، اعتراض به گزارش های بازرسی و ثبت درخواست بخشودگی جرایم یا تقسیط بدهی از جمله این خدمات در سامانه یاد شده است.

‎به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازنشستگان و مستمری بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی نیز می توانند حکم و فیش حقوقی و پرونده الکترونیک خود را در این سامانه مشاهده و درخواست هایی مانند صدور گواهی حقوقی، گواهی کسر اقساط، برقراری مستمری بازماندگان، برقراری مستمری ازکارافتادگی، تسهیلات، تعهدنامه فرزندان و نوادگان دختر و… را ثبت یا دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی