تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 می 2024 - 14:33
کد خبر : 26957

همزمان با هفته معلم و با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان ؛

تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب دنا : به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم آیین تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در صحن گلزار شهدای یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان  به همراه سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونین ،روسای ادارات و کارشناسان آموزش وپرورش استان ،روسای بسیح فرهنگیان و دانش آموزی و مدیر ،معاونین و کارشناسان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با حضور در گلزار شهدای یاسوج مرکز استان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل نسبت به مقام شهدا ادای احترام کردند و یاد معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی داشتند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان  در این آیین با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و معلم شهید استاد مطهری و تبریک هفته مقام معلم  گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت  امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهداست.  

عاطفه السادات مدبرنژاد افزود: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آنها برداریم.

 سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: ایران قوی در گرو مدرسه قوی و مدرسه قوی در گرو معلم قوی است که همه اینها نشان می دهد آموزش و پرو ش کانون خلق آینده  کشور است.

محمد جمالی افزود: امروز به نمایندگی از جامعه معلمان با شهدا عهد می بندیم که پیام آنان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

 وی با بیان اینکه معلمان معماران و سازندگان آینده کشور و مشعل داران هدایت جامعه هستند گفت: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت می کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی