تاریخ انتشار : جمعه 29 دسامبر 2023 - 23:14
کد خبر : 25733

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز ۹ دی ماه و دهه بصیرت، گفت:یوم‌الله نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با امام و ولایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه  بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مطمئن باشید که روز نهم دی هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. (مقام معظم رهبری)

یوم‌الله ۹ دی، حماسه‌ی دیگری بود که در پی ایجاد فتنه سال ۱۳۸۸ توسط دشمن و با حضور حماسی ملّت آگاه وبصیر ایران اسلامی در میثاق با امام و ولایت با عنوان «روز بصیرت و میثاق» رقم خورد و دشمن کینه‌توز را در اجرای توطئه‌های فتنه‌گرانه‌ی خود ناکام گذاشت.

راهپیمایی مردم در نهم دی، در پاسخ به هتک حرمت به عاشورای حسینی که نماد عزت طلبی و ذلت گریزی است، گواه صادق و شاهد مانایی بر استمرار حرکت عظیم امت اسلامی در دفاع از انقلاب و ولایت در گذرگاه‌های سیاسی است که در دفتر تاریخ این مرز و بوم به عنوان بیعت مجدد امت و امام تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

بصیرت جویی، حق طلبی، ولایت‌مداری و استقامت” مردم، رمز واژه‌هایی هستند که سبب شده جمهوری اسلامی از همه گردنه ها و پیچ‌های سخت تاریخی به سلامت و عزت عبور کرده و بر قله‌های افتخار و سربلندی قرار گیرد که این مهم تحت لوا و زعامت ناخدای کشتی انقلاب، مقام معظم رهبری به ثمر رسیده است.

در آستانه بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز غرورآفرین «نهم دی»  و دهه بصیرت را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) و ملّت بصیر ایران عزیز و همه‌ی حماسه آفرینان جبهه انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.

گر چه ترور ناجوانمردانه سردار مقاومت و ایستادگی، بسیجی عارف و سالک الی الله، فرمانده بی باک جبهه کفرستیزی، تئوریسین نظامی، شهید سلیمانی و یار باوفایش شهید ابومهدی مهندس در سحرگاه ۱۳ دی ماه ۹۸، کام همه دوستداران حق و حق طلبی را تلخ کرد. اما مشایعت تاریخی مردم با سردار دلها در شهرهای مختلف سبب شد تا شهادت وی محور وحدت و یکدلی، حبل متین و طریق استوار همه مجاهدان دفاع از ارزش‌های الهی-انسانی شود.

بی گمان امروز مکتب سلیمانی، چشمه جوینده و زاینده‌‌ای است که بر پای درخت تنومند انقلاب جاری شده است تا سایه و برکات این پدیده مبارک بر جهان مظلومان و مظلومان جهان گسترده‌تر شود..

                حسنعلی عزت‌خواه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی