تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2023 - 14:17
کد خبر : 25729

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:

تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد

تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب دنا : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در سال تحصیلی 1403-1402 همانند سال‌ گذشته به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید ولی موسوی با اشاره به نزدیکی به ایام برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان در دی ماه گفت:امسال خانواده‌ها با حساسیت خاصی تاریخ امتحانات دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند که امیدواریم این دغدغه تا خرداد ماه ادامه داشته باشد.

وی به سهم ۵۰ درصدی معدل در کنکور سال آینده اشاره و تاکید کرد: امتحانات سال آینده پایه دوازدهم به صورت کشوری برگزار می‌شود و همانند سال‌ گذشته اوراق امتحانی به صورت الکترونیکی تصحیح خواهد شد.

موسوی بیان کرد:تصحیح الکترونیکی پاسخ‌برگ‌های آزمون نهایی خرداد  ۱۴۰۳ گام مثبت دولت سیزدهم در جهت رعایت عدالت آموزشی در جامعه  است که تصحیح  اوراق  توسط ۲ یا سه مصحح انجام می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ناشناس بودن هویت دانش‌آموز در تصحیح الکترونیکی امتحانات راهی برای حفظ سلامت و امنیت امتحانات نهایی است که  دانش آموزان این اطمینان را دارند که نمرات را عادلانه و واقعی دریافت می کنند.

وی در پایان گفت: آزمون امتحانات نهایی سال جاری در پایه دوازدهم به دلیل تاثیر آن در سوابق کنکور دارای اهمیت زیادی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان دارد، لذا آموزش و پرورش برای انجام دقیق و بدون خطای این آزمون‌ها برنامه ریزی کرده که تصحیح سوالات امتحانات نهایی الکترونیکی و طوری دقیق باشد که حقی از دانش آموزی ضایع نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی