تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دسامبر 2023 - 1:00
کد خبر : 25722

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن هفته سواد آموزی

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن هفته سواد آموزی
آفتاب دنا : مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته سواد آموزی را تبریک گفت و از همه تلاشگران عرصه سوادآموزی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام حسنعلی عزت خواه  مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است؛

“بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگار جهانیان در نخستین آیات نورانی قرآن کریم که نازل فرمود بر اهمیت خواندن و نگارش تاکید فرموده اند از این رو رسالت عظیم نبی مکرم اسلام (ص) در اندیشه بخشی به بشریت همواره با خواندن و نوشتن و کسب علم و دانش آمیخته است.

هفتم دی ماه ، مقارن با سالروز تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی است. تشکیل این سازمان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، تبلوری عینی از اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران در استقرار عدالت آموزشی است که این امر را معمار کبیر انقلاب اسلامی با افق بلند نگاه خود در پیامی تاریخی ترسیم نموده و برای کارگزاران مورد تاکید قرار داده اند.

“هفته سواد آموزی” فرصتی ارزشمند است تا با گرامیداشت این نهضت بزرگ، اقدامات لازم و مکمل در راستای افزایش باسوادی جامعه که یکی از شاخص های مهم توسعه فرهنگی و انسانی است صورت گیرد.

برخود و همکارانم در  اداره کل آموزش و پرورش استان لازم می دانم ، با بازخوانی این پیام که برخوردار از جامعیت یک برنامه عمل اجرایی است در تبیین موثر نقش ها و مسئولیت های خود،در تراز دستیابی به اندیشه های امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  و بر اساس مبانی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم با بهره گیری از ظرفیت ها و کارکردهای آموزش و پرورش،در راستای تحقق اهداف سازمان نهضت سوادآموزی  در باسوادی کامل گروه سنی هدف ، بیش از پیش اهتمام  ورزیم.

امیدوارم با رویکردهای  دولت مردمی ایران قوی  و با استفاده از بسیج همه ی ظرفیت ها از جمله برنامه های جهادی و نذر خدمت، شاهد ارتقای شاخص باسوادی در استان و تحقق اهداف ترسیمی در اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم.

اینجانب فرا رسیدن  “هفته سواد آموزی” را به همه ی متولیان و دست اندرکاران  نهضت سواد آموزی،  به ویژه آموزش دهندگان و سواد آموزان استان  کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه تلاشگران  عرصه. تعلیم و تربیت صحّت ،شادکامی  و موفقیت مسئلت می نمایم.

                    حسنعلی عزت‌خواه

  مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی