تاریخ انتشار : یکشنبه 29 جولای 2018 - 20:59
کد خبر : 9908

برای رفع مشکلات زیرساختی بخش کبگیان ۱۲میلیارد تومان نیاز است

برای رفع مشکلات زیرساختی بخش کبگیان ۱۲میلیارد تومان نیاز است

شاهرخ کناری با اشاره به پتانسیل بالای بخش کبگیان در حوزه کشاورزی و گردشگری خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که به این حوزه توجه ویژه شود.

n00401843-r-b-025-1024x576آفتاب دنا : فرماندار شهرستان بویراحمد از نیاز ۱۲ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات زیرساختی بخش کبگیان شهرستان بویراحمد خبر داد .

شاهرخ کناری در نشست شورای اداری بخش کبگیان افزود: بخش کبگیان شهرستان بویراحمد دارای ۸۲ روستاست که ۲۳ روستای آن بالای ۲۰ خانوار است .

وی با بیان اینکه قریب به ۱۰هزار نفر در روستاهای بخش کبگیان ساکن هستند، اظهار کرد: با جلسات برگزار شده و احصای مشکلات، برآورد نیاز ۱۲ میلیارد تومانی برای پوشش و رفع مشکلات زیرساختی این بخش شده است .

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به پتانسیل بالای بخش کبگیان در حوزه کشاورزی و گردشگری خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که به این حوزه توجه ویژه شود.

کناری تصریح کرد: تاکنون خدمات مناسبی در بخش کبگیان عملیاتی شده است که توجه بیش از پیش و احصای اصولی مشکلات و رفع نیازهای این بخش می تواند به تکمیل خدمات رسانی به این بخش به عنوان منظقه ای پایلوت در حوزه توسعه زیرساختی منجر شود .

وی اضافه کرد: در نشست شورای اداری بخش کبگیان موارد مورد نیاز و مشکلات مطرح و تاکیدات و هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی برای احصا و رفع مشکلات زیرساختی و توسعه ای این بخش انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی