تاریخ انتشار : شنبه 7 جولای 2018 - 16:43
کد خبر : 9755

مردم باید در فروشگاه رفاه در کنار تنوع کالا و ارزانی از محیط آن لذت ببرند/لذت بخش بودن خرید از زمان ورود تا وقت خروج از اهداف راه اندازی نسل جدید فروشگاه رفاه

مردم باید در فروشگاه رفاه در کنار تنوع کالا و ارزانی از محیط آن لذت ببرند/لذت بخش بودن خرید از زمان ورود تا وقت خروج از اهداف راه اندازی نسل جدید فروشگاه رفاه

آفتاب دنا : در آیین با شکوهی اولین فروشگاه نسل جدید رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج با حضور دکترگل زاده عضو هیات مدیره  شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور،دکتر کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ، جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی ، مسئولان فروشگاه رفاه استان و حضور گسترده و پرشور مردم درمیدان

SG209830-Copyآفتاب دنا : در آیین با شکوهی اولین فروشگاه نسل جدید رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج با حضور دکترگل زاده عضو هیات مدیره  شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور،دکتر کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ، جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی ، مسئولان فروشگاه رفاه استان و حضور گسترده و پرشور مردم درمیدان راهنمایی محل فروشگاه رفاه شهر یاسوج افتتاح و مورد بهره برداری گرفت.

نسل جدید فروشگاه رفاه در فضایی با نشاط و ارائه محصولات با کیفیت خدمات خوبی را به شهروندان ارائه می کند

مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم  ضمن خیر مقدم وتقدیر وتشکرازحضورگسترده مردم ومسئولان به بیان گزارشی از وضعیت فروشگاه یاسوج پرداخت وگفت: تلاش می کنیم با افتتاح نسل جدید فروشگاه رفاه وارائه محصولات با کیفیت بستر خوبی را برای تامین مایحتاج شهروندان عزیز فراهم نماییم.

شیروان نگهداری افزود: این فروشگاه تا قبل از ما یک فروشگاه زیان‌ده بود اما ما توانستیم آن را به سوددهی برسانیم و این مقدور نبود مگر با تعامل که خوشبختانه توانستیم این مهم را انجام دهیم.

لذت بخش بودن خرید از زمان ورود تا وقت خروج از اهداف راه اندازی نسل جدید فروشگاه رفاه

مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد در بیان اهداف راه اندازی نسل جدید فروشگاه رفاه یاسوج گفت: فراوانی و تنوع محصولات و پوشش سلایق مختلف و همچنین لذت بخش بودن خرید از زمان ورود به فروشگاه تا وقت خروج از اهداف راه اندازی نسل جدید فروشگاه های زنجیره ای رفاه است.

وی مشتری مداری و ارائه تسهیلات به عموم مشتریان را از سیاست های پایدار فروشگاه های زنجیره ای رفاه عنوان کرد وخاطرنشان کرد: در فروشگاه های جدید رفاه شیوه ای جدید از فروش کالا و خدمات بر اساس الگوی ایرانی و اسلامی ارائه می شود که در آن مشتریان از خرید خود در فضایی ایده آل لذت ببرند.

فروشگاههای زنجیره ای رفاه پیشرو در حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است

شیروان نگهداری مدیر فروشگاه رفاه استان

نگهداری گفت: فروشگاههای زنجیره ای رفاه جزء سازمانهای پیشرو در حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است زیرا شرایطی در این فروشگاه ها فراهم شده است تا تولید کنندگان ایرانی تولید خود را با کیفیت مناسب ، قیمت پایین تر نسبت به اجناس خارجی و واسطه کمتر وارد بازار کنند.

نگهداری با بیان اینکه در سایه تعامل وهمکاری با سایر دستگاهها و بهره گیری از پتانسیل نیروهای توانمند می توان کارهای بزرگی را انجام داد خاطرنشان کرد: از همه کسانی که  با استفاده از ظرفیت آنها توانستیم برای موفقیت این فروشگاه استفاده کنیم تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد : ما نسبت به خودمان در سه ماهه سال موفقیت ۹۰ درصدی را داشته ایم و در مقطعی در بحث فروش در کشور رتبه اول را کسب نمودیم.

نگهداری با اشاره به رشادتهای مردم کهگیلویه وبویراحمد در طول تاریخ گفت:تنها استانی که نه به دلیل وسعت ، جمعیت وجغرافیا توانست استان شود کهگیلویه و بویراحمدی ها بودند که نام بلند آنان آوازه تاریخ است

فروشگاه رفاه یاسوج توانسته است موفقیت های چشمگیری داشته باشد

دکتر کناری فرماندار بویراحمد

فرماندار بویراحمد نیز در این مراسم با تقدیر وتشکر از مدیر فروشگاه رفاه استان که در چرخه توزیع برای مایحتاج مردم تلاش می کنند گفت : وضعیت فعلی کشور وضعیت حساسی است و دنیا هم با پدیده ای جدیدی به نام ترامپ مواجه شده است پدیده ای که با تجربه کم سیاسی تمام تلاش خود را برای زمین گیر کردن ایران به کار گرفته است.

شاهرخ کناری افزود :دولت آمریکا هرچند که از طرق سیاسی نظامی و امنیتی نتوانست کاری از پیش ببرد اما امروز دست روی معیشت مردم ، رفاه مردم  و داروی مردم گذاشته است و می خواهند از طریق اقتصادی ایران را به زانو درآورند اما ایران کشوری است مقتدر و رهبر و سکانداری دارد که از این شرایط کشور را به سلامت عبور خواهد داد.

فرمانداربویراحمد با اشاره به تاریخچه فروشگاه رفاه گفت : این فروشگاه از سال ۱۳۷۴ کار خود را در بحث توزیع و فروش آغاز کرد و الان با بیش از ۲۵۰ شعبه و بیش از ۳۰ هزار سهامدار خدمات خوبی را رائه می دهد.

کناری افزود : فروشگاه رفاه در یاسوج توانسته است موفقیت های چشمگیری داشته باشد اما در خصوص سهام و شیوه نقل و انتقال سهام فروشگاه لازم است شفاف سازی شود تا مردم استان ما هم بتوانند سهامدار این شرکت شوند.

اقدامات فروشگاه رفاه در زیباسازی رضایت مشتریان و کمک به بازار قابل تقدیراست

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت : شهر یاسوج با الحاق های جدید دارای جمعیتی بالغ بر دویست و بیست هزار نفر شده است که با این جمعیت الحاقی جدید این شهر به یک کلان شهر تبدیل می شود.

وی افزود : با الحاق روستاهای حومه شهر به یاسوج و افزایش جمعیت این شهر ، فروشگاه رفاه می تواند بر شعب خود بیافزاید تا هم در بحث تجاری خود موفقیت های جدیدی کسب کند و هم میزان خدمات دهی به مردم با کیفیت و کمیت بیشتری صورت گیرد.

کناری گفت : مدیران این فروشگاه در بحث مبلمان شهری و پیاده روسازی به ما کمک زیادی نموده اند و البته در زیباسازی درون و بیرون فروشگاه هم بسیار خوب و با سلیقه عمل نموده اند ضمن اینکه مهمترین اقدام قابل تقدیر این مجموعه رضایت مشتریان و کمک به بازار در شرایط بحرانی بوده است چرا که در زمان هایی که برخی اقلام و کالاهای اساسی مانند گوشت ، مرغ ، تخم مرغ و .. دچار مشکلاتی به واسطه تحرکات دلالان شده بود ، این فروشگاه رفاه بود که با ذخیره سازی و ارائه به موقع به بازار توانست بسیاری از مشکلات را حل کند.

مردم باید در فروشگاه رفاه در کنار تنوع کالا و ارزانی از محیط آن لذت ببرند

مدیر عامل فروشگاه رفاه کشور

مدیر عامل شرکت فروشگاه های رفاه کشور در این جشن باشکوه گفت : فروشگاه رفاه یاسوج علی رغم مشکلات متعددی که وجود دارد توانستند شکل جدیدی از آن را راه اندازی کنند که صمیمانه از آنان تشکر می کنم.

دکتر فرشید گل زاده افزود : هدف اصلی ما در فروشگاه های رفاه فروختن کالا به میزان زیاد یا ارزان فروشی نیست بلکه آن یک هدف ثانویه است . بلکه از چند سال پیش که به این فروشگاه آمدم اعلام کردم که ما در فروشگاه رفاه باید به دنبال حال خوش مردم باشیم و از آمدن به آن لذت ببرند به همین دلیل محیط زیبا و در کنار آن تنوع ، ارزانی و هدایایی را به عنوان تشکر از مردم در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت : فروشگاه رفاه یک مجموعه تجاری و اقتصادی است که مطمئنا سهامداران آن هم باید از آن متنفع باشند و این طبیعی است که به سود سهامداران هم توجه شده است.

فروشگاه رفاه خود را ملزم و مجری استفاده از کالاهای تولید داخل می داند

مدیر فروشگاه رفاه کشور حمایت از کالای ایرانی را برای رونق تولید و اشتغال یک ضرورت دانست وگفت : بیش از ۹۵ درصد از کالاهای ما تولید ایران است اما ان تعداد از کالاهایی که خارجی هستند ارزش افزوده آن در ایران است به این معنی که بخشی از فرایند تولید آن ها در داخل صورت می گیرد به همین دلیل ما خود را ملزم و مجری استفاده از کالاهای تولید داخل می دانیم.

گل‌زاده با تاکید بر ضرورت تقویت تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان کالا در کشور گفت: تقویت تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌تواند اقتصاد را رونق بخشد؛ این در حالی است که مشکل فعلی اقتصاد ایران، معضلات موجود در بخش فروش است؛ به نحوی که اگر بخش فروش با رونق مواجه شده و روان باشد، مشکلات بخش تولید نیز کمتر خواهد شد.

در این مراسم باشکوه برنامه های متنوع هنری اجرا شد و به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه نیز هدایایی به رسم یادبود اهداء شد

در ادامه این جشن ، مراسم افتتاحیه نسل دید فروشگاه با حضور مسئولین کشوری، شهرستانی و استانی افتتاح و از مجموعه این فروشگاه هم بازدید به عمل آمد.

لباس محلی بویراحمدی ها هدیه به عضو هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور

یکی از حواشی جالب این جشن بزرگ ، اهدی لباس محلی بویراحمدی ها و گذاشتن کلاه نمدی معروف طوایف و قبایل استان بر سر دکتر فرشید گل زاده عضو هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه بود که وی این هدیه را بهترین هدیه عمر خود نامید واز مردم نجیب ومهمان  نواز استان کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تقدیر وتشکر نمود.

 

SG209853-Copy

381823_473

SG209736-Copy

SG209874-Co22

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی