تاریخ انتشار : یکشنبه 1 جولای 2018 - 19:32
کد خبر : 9692

آمادگی مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی را برای برگزاری هرچه باشکوهترهمایش فرصتهای سرمایگذاری با رویکرد صنعت وکارآفرینی

آمادگی مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی را برای برگزاری هرچه باشکوهترهمایش فرصتهای سرمایگذاری با رویکرد صنعت وکارآفرینی

آفتاب دنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان برای برگزاری همایش فرصتهای سرمایگذاری با رویکرد صنعت وکارآفرینی تقدیر کرد. به گزارش آفتاب دنا ، جعفر گوهرگانی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان با بیان اینکه سرمایگذاری حلقه مفقوده

13970410000123_Test_PhotoHآفتاب دنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان برای برگزاری همایش فرصتهای سرمایگذاری با رویکرد صنعت وکارآفرینی تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب دنا ، جعفر گوهرگانی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان با بیان اینکه سرمایگذاری حلقه مفقوده برای توسعه کهگیلویه وبویراحمد است گفت: همه تلاش مسئولان بر این است از تمام ظرفیت‌های برای توسعه سرمایه گذاری در استان استفاده کنیم.

وی تلاشها وپیگیریهای دکتر امین زاده در سطح دانشگاه فنی وحرفه ای را ستودنی توصیف است و گفت: استانداری کهگیلویه وبویراحمد با قوت از سرمایگذارانی که در استان بخواهند اقدام به سرمایه گذاری نمایند حمایت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد رونق تولید واشتغال را در گرو سرمایه گذاری  دانست وگفت: استان در بخشهای مختلف کشاورزی ،گردشگری وصنعت نیازمند سرمایگذاری است که این همایش فرصت خوبی برای ارائه توانمندیها و ظرفیتهای استان به سرمایگذاران است.

گوهرگانی آمادگی مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش اعلام کرد وگفت: پروژه های مختلفی که در سطح استان نیاز به معرفی به سرمایه گذاران دارد در این همایش ارائه خواهد شد.

رویکرد دانشگاه فنی وحرفه ای  توجه به فرهنگ کارآفرینی در جامعه است

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مسئولان استانی جذب سرمایه‌گذار است گفت‌:دانشگاه فنی وحرفه ای در همین راستا تلاش خواهدکرد تا با معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری زمینه را برای جذب سرمایه گذاران فراهم نماید.

دکتر رحیم امین زاده یکی از رویکردهای دانشگاه فنی وحرفه ای را توجه به فرهنگ کارآفرینی در جامعه دانست واظهار داشت: جهت برگزاری همایش فرصتهای سرمایگذاری با رویکرد صنعت وکارآفرینی جلسات متعددی را با حوزه پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار کردیم که خروجی آن با توجه به نیاز استان منجر به برگزاری این همایش شد.

امین زاده از هماهنگی های لازم با تعدادی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در همایش فرصتهای سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد وگفت: این همایش فرصتی را فراهم می کند تا صنعت ودانشگاه نیز با رویکرد علمی تعامل و شناخت بهتری از نیازهای همدیگر پیدا کنند و با هم افزایی در مسیر توسعه وتعالی کشور حرکت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی