تاریخ انتشار : جمعه 22 ژوئن 2018 - 23:56
کد خبر : 9625

به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد/حضور به موقع و با برنامه مدیران در جلسات از اولویت‌های استاندار کهگیلویه وبویراحمد است

به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد/حضور به موقع و با برنامه مدیران در جلسات از اولویت‌های استاندار کهگیلویه وبویراحمد است

سید محمد تقوی گفت: به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد و رسانه‌ها بدون داشتن اطلاعات کامل و آگاهی از این موضوع مطالبی را مبنی بر برخورد تند استاندار با نماینده بهزیستی انعکاس دادند که صحت ندارد.

taghviآفتاب دنا : مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظم در جلسات و رعایت آن از سوی مدیران از اولویت‌های استاندار بوده و هست.

به گزارش آفتاب دنا ، سید محمد تقوی با اشاره به موضوعی که در نشست شورای اشتغال افتاد، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها آگاهانه و یا ناآگاهانه به گونه دیگری به آن پرداختند که در واقع چیزی غیر از آن است که در بعضی رسانه‌ها درج شده است.
وی ادامه داد: از زمان ورود آقای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان، ایشان با نگاه و مدیریت جدیدی جلسات استانداری را به جهت خروجی دقیق و روشن‌تری مدیریت می‌کند و نظر ایشان بر این است که مدیرکل دستگاه و یا رئیس سازمان باید حتماً در جلسات حضور داشته باشند تا مصوبات جلسات قانونی باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از زمانی که سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را آقای احمدی به دست گرفت، شاهد نظم خاصی در جلسات، حضور به موقع مدیران و حضور با برنامه و دست پر آنان بودیم و این از اولویت‌های استاندار بوده و هست.
تقوی اضافه کرد: در ابتدای ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان با برخی از مدیران که با تأخیر، بدون برنامه و اطلاعات کافی و همچنین بدون آمادگی کامل برای ارائه گزارش کار به جلسات می‌آمدند، برخوردهای صورت گرفت که این شیوه مدیریت و نظم دهی به جلسات و حضور مدیران با دست پر در جلسات مورد تقدیر مردم، افکار عمومی و نخبگان قرار گرفت.
وی افزود: این شیوه مدیریت به تصمیم‌گیری‌های بهتر، قطعی و نهایی منجر خواهد شد و از طرفی در آینده مدیری ادعا نمی‌کند که من از مصوبه اطلاعی ندارم.
تقوی گفت: بر اساس تصمیم استاندار محترم اگر مدیرکلی و یا رئیس سازمانی در مأموریت به سر می‌برد باید جانشین آن  دستگاه و یا معاون تخصصی کارگروه مربوطه در جلسات حضور پیدا کنند البته آن هم با هماهنگی با استانداری کهگیلویه و بویراحمد.

به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما در خصوص موضوع اتفاق افتاده، وقتی که مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در مأموریت به سر می‌برد، باید جانشین آن یعنی آقای «جمشیدی» و یا خانم نقدی معاون مشارکت‌های مردمی در شورای اشتغال شرکت می‌کردند. اما در نشست مذکور نه جانشین و نه مسوول مشارکت‌های مردمی در جلسه شرکت نکردند، بلکه رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد که هیچ گونه مسوولیتی در خصوص اشتغال ندارند، شرکت کرد که پس از ارائه بحث تخصصی از سوی مدیران در نشست شورای اشتغال و هنگام صحبت کردن این فرد (نماینده بهزیستی) استاندار از وی خواست یا جانشین دستگاه و یا هم معاون تخصصی آن دستگاه می‌بایست در جلسه حضور پیدا می‌کردند.
تقوی گفت: به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد و رسانه‌ها بدون داشتن اطلاعات کامل و آگاهی از این موضوع مطالبی را مبنی بر برخورد تند استاندار با نماینده بهزیستی انعکاس دادند که صحت ندارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا بر اساس رسالت خبری و اخلاق رسانه‌ای قبل از درج هر موضوعی مسئله را به صورت کامل بپرسند و پس از آن مطالب را شفاف و دقیق انعکاس دهند.
به گفته تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد «آریا» رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین مطالبی را رد کرده است و برای صحت و سقم مطالب آمادگی توضیحات لازم را دارد.
وی در ادامه افزود: طبق اعلام قبلی و بر اساس سیاست‌های مدیریتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه مدیران به نظم در جلسات الزامی است و مدیران باید دست پر و آمادگی کامل در جلسات مختلف حضور پیدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی