تاریخ انتشار : جمعه 7 فوریه 2014 - 5:46
کد خبر : 96

افتتاح ۸پروژه عمرانی با اعتباربیش بر ۵میلیارد ریال در دهه فجر

افتتاح ۸پروژه عمرانی با اعتباربیش بر ۵میلیارد ریال در دهه فجر

رئیس سازمان بسیج سازندگی  سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر برفجر آفرینان و ملت بزرگ وبا عظمت ایران اسلامی  از افتتاح ۸پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ۵۱۰میلیون ریال در دهه فجر در استان خبر داد. سرهنگ پاسدار رضا رنجبر در جمع خبرنگاران  گفت این پروژه های افتتاحی 

رئیس سازمان بسیج سازندگی  سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر برفجر آفرینان و ملت بزرگ وبا عظمت ایران اسلامی  از افتتاح ۸پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ۵۱۰میلیون ریال در دهه فجر در استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار رضا رنجبر در جمع خبرنگاران  گفت این پروژه های افتتاحی  شامل ۵باب خانه بهداشت  در شهرستانهای ،بویراحمد ، کهگیلویه وبهمئی ویک باب پایگاه مقاومت در روستای دل غک  و۲باب خانه عالم در بخش سرفاریاب وروستای کره شهبازی شهرستان چرام است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه  برای گرامیداشت  ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی توسط بسیج سازندگی پیش بینی شده است اظهار داشت نصب بنر ،تهیه بروشور،اهداء خون توسط کارکنان بسیج سازندگی ،توزیع ۲۰ هزار جوجه ۵۰ روزه به متقاضیان طرحهای اقتصاد مقاومتی در سطح استان  بخشی از این برنامه هاست.

رنجبر از اعزام ۲۰ تیم پزشکی به مناطق محروم  استان از جمله سیلاب کلوارو موشمی زیلایی به مدت سه روز خبر داد وگفت ۱۴ تیم پزشکی در شهرستان بویرحمد ۳تیم در گچساران و۳تیم در شهرستان کهگیلویه خدمات پزشکی ،دندانپزشکی وپیراپزشکی به مردم مناطق محروم در ایام الله دهه فجر ارائه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد در دهه مبارک فجر کلنگ زنی کتابخانه خیر آباد گچساران با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال  زده خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی  سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در سالهای ۹۱ و۹۲۱ تا کنون ۸۲ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان توسط بسیج سازندگی سپاه فتح استان انجام گرفته است گفت ۹مصلی در شهرهای مختلف استان و۴ یادمان شهدای گمنام در شهرستانهای دنا ،باشت کهگیلویه ولنده  نیز در دست اجراست که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

  رنجبر خاطرنشان کرد بسیج همواره پیشتاز انقلاب بوده است و در صحنه اقتصادی و عمرانی نیز در حال حاضر با فعالیت های جهادی و اجرای طرح های عمرانی در مناطق مختلف استان به عمران و آبادانی استان کمک می کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی