تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژوئن 2018 - 18:49
کد خبر : 9479

تشکر و قدردانی خانواده دکترسیدعبدالهادی دانشی از ابراز محبت وهمدردی مردم نجیب کهگیلویه و بویراحمد

تشکر و قدردانی خانواده دکترسیدعبدالهادی دانشی از ابراز محبت وهمدردی مردم نجیب کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا :شایسته ترین درودهای خود را تقدیم مردم شریفی می نماییم که به صورت خودجوش و با مکنونات قلبی مراسمات شادی و عروسی های خود را لغو نموده و هزینه های انجام شده را نادیده انگاشتند تا در زمانی دگر که دل یاری شان دهد برگزار نمایند.

indexآفتاب دنا: خانواده دکترسیدعبدالهادی دانشی جراح مغزواعصابی که دو پسر و همسرش را در پرواز آسمان از دست داد با صدور پیامی از لطف وابراز همدری مردم نوعدوست و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد و دیگر اقصی نقاط کشور که در این حادثه تلخ وغم بار به یاد عزیزان از دست رفته، بانو نرگس خوبانی، سید طاها و سید ایلیا دانشی ابراز محبت وهمدردی کردند صمیمانه تقدیر وتشکر نمودند .

متن این پیام بدین شرح است.

مردم شریف، نجیب و مهربان استان کهگیلویه و بویراحمد

با عرض ادب و احترام به حضور همه بزرگواران و سوگواران واقعی و راستین سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، از طرف همه دلسوختگان واجب می دانیم مراتب امتنان و سپاس فراوان خود را که از عمق جانمان متبلور می شود تقدیم وجود دلهای سوزان و چشمهای گریان همه نوعدوستانی نماییم که در سراسر عالم از وقوع این حادثه با ما گریستند و به ماتم نشستند.

درود و سپاس خود را از صمیم قلب نثار عظمت و مهربانی ملت بزرگ ایران می کنیم که در هر کوی و برزن شیون سر دادند. مردمی که از اولین لحظات این اتفاق شوم در آستانه عید نوروز با احساس مسئولیتی عظیم رسماً عید خود را به عزا تبدیل نمودند، گریبان دریدند و در سوگ نشستند، بر بام خانه خود پرچم غم برافراشتند و مشفقانه سختی بار غم خانواده های داغدار را کاستند، درود بر شما.

سپاس خالصانه خود را نثار گامهای التیام بخش عزیزانی می نماییم که زینت وجودشان تحمل خرمن سوزان حزن را بر ما آسان نمود. شایسته ترین درودهای خود را تقدیم مردم شریفی می نماییم که به صورت خودجوش و با مکنونات قلبی مراسمات شادی و عروسی های خود را لغو نموده و هزینه های انجام شده را نادیده انگاشتند تا در زمانی دگر که دل یاری شان دهد برگزار نمایند.

از مردم متمدن و عزیز و مهمان نواز سی سخت که در عین سوگ مندی میزبانی بسیار شایسته برای مردم و نیروهای کاوشگر بودند صمیمانه تشکر می نماییم.

خالصانه ترین سپاسهای خود را نثار بزرگوارانی می نماییم که در جستجوی یافتن اجساد سختی ها و مشقات چند ماهه را بر خود هموار نمودند.نقش پررنگ جمعیت هلال احمر استان، اکیپ های اعزامی کوهنوردان عزیز از سایر نقاط کشور و کوهنوردان بومی استان و شهرستان دنا که در این چند ماه دلسوزانه و بی توقع بکرات رنج صعود به قلل دنا را متحمل شدند و بارهای بار با قله های بی رحم دنا به جدال پرداختند، ادارات کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد و فارس، ارتش، نیروی انتظامی، سپاه، دادستانی سی سخت، قوه قضائیه، صدا و سیما، استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان محترم ادوار مختلف مجلس، ائمه جمعه و جماعات، شهرداری های استان و دیگر ادارات و نهادهایی که به نحوی در این مصیبت ما را یاری نمودند تا ابد در ذهن و قلب ما منقوش خواهد بود.

خانواده دکترسیدعبدالهادی دانشی، طوایف سادات امامزاده علی ، بابکانی و جمیع منسوبین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی