تاریخ انتشار : جمعه 27 آوریل 2018 - 23:27
کد خبر : 9189

تکریم ارباب رجوع و حرکت در مسیر اجرای برنامه های دولت جهت رونق تولیدو اشتغال اولویت سال۹۷

تکریم ارباب رجوع و حرکت در مسیر اجرای برنامه های دولت جهت رونق تولیدو اشتغال اولویت سال۹۷

آفتاب دنا : ارسلان حسن پور ر اولین جلسه شورای اداری صندوق کارآفرینی امید استان که با حضور روسای شهرستانها و مسئولان ستادی این صندوق برگزار شدبر تکریم ارباب رجوع و حرکت در مسیر اجرای برنامه های دولت جهت رونق تولید واشتغال تاکید کرد.

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۶_۲۰-۵۶-۳۷آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان  کهگیلویه و بویراحمد بر تکریم ارباب رجوع و حرکت در مسیر اجرای برنامه های  دولت جهت رونق تولید واشتغال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، ارسلان حسن پور در اولین جلسه شورای اداری صندوق کارآفرینی امید استان  کهگیلویه و بویراحمد که با حضور روسای شهرستانها و مسئولان ستادی این صندوق برگزار شد اولویتهای کاری صندوق کارآفرینی امید استان  در سال ۹۷ را تشریح کرد.

وی شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری را در شرایط کنونی کشور بسیار عالمانه ، هوشمندانه  و نوید بخش آینده ای روشن در راستای ایجاد اشتغال پایدار ذکر کرد وگفت: در سال جاری صندوق کارآفرینی امید از طرحهایی که موجب تقویت تولید وسرمایه گذاری داخلی شود  و با تولید کالاهای با کیفیت  بستر را برای توسعه  هموار نمایند حمایت خواهد کرد.

نگاه مثبت مدیرعامل صندوق کارافرینی امید د به عملکرد صندوق در کهگیلویه و بویراحمد

حسن پور  به نگاه مثبت مدیرعامل صندوق کارافرینی امید در کشور به عملکرد صندوق در استان اشاره کرد وگفت: این رویکرد مثبت نتیجه تعامل خوب صندوق کارافرینی امید در استان با  استاندار ،نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی ، توجه به طرحهای اشتغالزایی زود بازده و نظارت مستمر همکاران در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و وصول مطالبات است.

وی بیان کرد: توجه به کسب کارهای کوچک و طرحهای اشتغالزایی در روستاها جهت اشتغال پایدار بسیار مهم است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسب و کارهای خانگی، طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینانه در اولویت اعطای تسهیلات صندوق قرار دارند گفت: این صندوق هم‌سو با سیاست‏‌ها و جهت‌گیری‏‌های دولت دوازدهم و برنامه‏‌های مربوط به مفاد برنامه اقتصاد مقاومتی نقشه راه خود تعیین کرده است.

حسن‌پور رویکرد صندوق کارآفرینی امید در دولت تدبیر امید را ارتقا از فرد محوری اشتغال به ایجاد زنجیره‌ها و شبکه‌سازی و استعدادیابی عنوان و تصریح کرد: بازاریابی مناسب و بومی‌سازی طرح‌ها با توجه به شرایط اقلیمی و منطقه‌ای از تدابیر لازم جهت پرداخت تسهیلات است که منجر به  تولید و اشتغال پایدار می‌شود.

حسن پور به فعالیتهای سال گذشته صندوق کارآفرینی امید استان اشاره کرد وگفت: اعتبار اولیه صندوق در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان بود که با تعامل خوب با استاندار ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل صندوق کارفرینی امید کشور این مبلغ  تا پایان سال به ۳۲۰میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی به انعقاد تفاهم نامه های صندوق برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان نیز اشاره کرد وگفت: در سال گذشته تفاهم نامه های متعددی با دستگاههای اجرایی داشتیم که عملکرد خوب صندوق رضایت مندی دستگاهها را به همراه داشت.

حسن پور گفت: دستگاههای اجرایی که با آنها تفاهم نامه برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد کرده ایم متقاضیان را به صندوق معرفی و کارشناسان ما طرح های ارائه شده را بررسی می کنند و اگر ضوابط ومقررات صندوق کارآفرینی و شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه در بحث ایجاد فرصتهای شغلی را رعایت کرده باشند ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ اﻗﺪاﻡ ﻣﻲ شود

وی ﻣﻼﻙ ﺩاﺷﺘﻦ ﺷﺮاﻳﻄ ﺑﺮاﺑﺮ ﺩﺳﺘﻮﺭاﻟﻌﻤﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ  کارافرینی امید را اساس پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ذکر کرد .

صندوق کارآفرینی امید از طرح ها و ایده های خلاقانه ای که منجر به اشتغال پایدار در استان شود حمایت می کند

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از جذب ۱۲۰ درصدی تفاهم نامه پرداخت تسهیلات به متقاضیان سازمان میراث فرهنگی وگردشگری وکسب رتبه اول در کشور خبرداد وگفت:درزمینه انعقاد تفاهم نامه ها با بنیاد شهید ۱۰۰درصد اعتبارات با سازمان زندانها ۹۷ درصد ،کمیته امداد ۹۰ درصد ،ستاد مبارزه با مواد مخدر ۱۰۰ درصد  پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شدهرا داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻥ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻧﻮﺳﺎﺯﻱ ﻧﺎﻭﮔﺎﻥ حمل نقل بین شهری و روستایی ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺗﺴﻬﻴﻼت ﮔﺮﺩﻳﺪﻧﺪ

حسن پور با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از طرح ها و ایده های خلاقانه ای که منجر به اشتغال پایدار در استان شود حمایت می کند از روسای شهرستانها خواست برنامه های خویش را دراین زمینه به استان ارائه دهند.

صندوق کارافرینی امید در سال ۹۶  کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشت

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صندوق کارافرینی امید در سال ۹۶  کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشت که ماحصل تلاش پرسنل خدوم صندوق کارافرینی امید در توجه به ماموریتها و وظایف ذاتی صندوق بود اظهار امیدواری کرد  صندوق کارآفرینی امید در سال ۹۷ با تلاش مضاعف بتواند در زمینه رضایت مندی مردم و حرکت در مسیر اشتغال پایدار بیش از گذشته گام بردارد.

در پایان این نشست  که با حضور رئیس حراست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شده بود با اهداء لوح تقدیر از زحمات یکساله اعضای شورای اداری صندوق کارافرینی امید استان تقدیر وتشکر به عمل آمد.

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۶_۲۰-۵۶-۳۴

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۳۴-۵۹456

76

ثقف

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۳۵-۰۹

ثقف

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۳۵-۳۸

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۳۴-۳۰

3088

3089

302

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۴۶-۳۳

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۳۵-۰۹

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۷_۲۳-۳۵-۰۷

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۶_۲۰-۵۶-۳۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی