تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آوریل 2018 - 8:57
کد خبر : 9138

دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی و تربیتی معلمان کلاس‌های چند پایه در یاسوج

دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی و تربیتی معلمان کلاس‌های چند پایه در یاسوج

نوروز هاشمی گفت: این جشنواره یک روزه سوم اردبیهشت در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۰_۱۸-۳۶-۴۷آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی و تربیتی اساتید و معلمان آموزش کلاس‌های چند پایه در یاسوج خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا به نقل از فارس نوروز هاشمی، از برگزاری جشنواره کشوری تجربیات برتر آموزشی و تربیتی معلمان کلاس‌های چند پایه در یاسوج خبر داد و گفت: انتقال تجربه‌های آموزشی- تربیتی معلمان در آموزش، کلاس‌های چند پایه و تجارب حرفه‌ای معلمان در آموزش، راهبردهای تدوین موثر در آموزش،‌ به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و تجارب پژوهشی از محورهای این جشنواره است.‌

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساماندهی دانش بومی حاصل از تجربیات استادان و معلمان،‌ ثبت و تدوین تجارب اساتید و معلمان در آموزش کلاس‌های چند پایه،‌ ایجاد نگرش مثبت به خود، روایت‌پژوهی و ایجاد فرصت برای تعامل علمی میان اساتید و معلمان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: سخنران ویژه این جشنواره دکتر مقصود رزم آرای شرق از اساتید برجسته و پیشکسوت در آموزش کلاس‌های چند پایه است .

این مسؤول با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب تکریم نسبت به معلم و بزرگداشت او به معنای واقعی کلمه ،آثار بسیار مثبتی را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت دارد، اظهار داشت: این جشنواره فرصتی است تا معلمان با آخرین تجربیات علمی برای آموزش بهتر دانش‌آموزان بیش از گذشته آشنا شوند.

هاشمی در پایان گفت: این جشنواره یک روزه سوم اردبیهشت در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی