تاریخ انتشار : یکشنبه 4 می 2014 - 6:35
کد خبر : 892

تحقق عزم ملی مستلزم حضور فعال رسانه ها است

تحقق عزم ملی مستلزم حضور فعال رسانه ها است

نسیم دنا – مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل در دومین نشست کارگروه رسانه ها به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری، گفت: وضعیت رسانه ها از لحاظ کمیت و بلوغ خوب هست، اما در عمومیت خوب نیست که باید از این حیث مسایل رسانه ها بصورت وی‍ژه مورد توجه مسئولان امر قرار گیرند.

306مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل در دومین نشست کارگروه رسانه ها به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری، گفت: وضعیت رسانه ها از لحاظ کمیت و بلوغ خوب هست، اما در عمومیت خوب نیست که باید از این حیث مسایل رسانه ها بصورت وی‍ژه مورد توجه مسئولان امر قرار گیرند.

محمود مون نسب در ادامه افزود: رسانه ها به عنوان وجدان های بیدار جامعه و پرچمداران عرصه اطلاع رسانی در شرایط حساس همیشه یار و یاور دولت و نظام بوده و مسئولان را در جهت حل مشکلات یاری کرده اند. محمود مومن نسب تصریح کرد: بر خلاف عده ای اندک که اعتقاد و نگاه جالبی به رسانه ها ندارند و گاها با ادبیات قرون وسطی چون برخورد می کنیم با رسانه ها مواجه میشوند، اما اکثریت مطلق مسئولان عالی، میانی و پایه به رسانه ها و کارکرد های آنان اعتقاد راسخ دارند.

وی در همین ارتباط با ابراز خوشحالی از رفع مشکل روزنامه ملی ابتکار و تبریک آن به اصحاب رسانه، خاطر نشان کرد: انعکاس نظرات و مشکلات مردم توسط رسانه ها، چارچوب حرکتی مدیران را تعیین و تسهیل می کند.

مومن نسب با اشاره به کارکرد رسانه ها، گفت: رسانه ها در زمینه توسعه فرهنگی و شناسایی دغدغه ها و نگرانی های اصلی مردم می توانند عامل آمیختگی ، توازن و پیوند عمیق باورهای اصیل و پویایی افکار عمومی شوند.

وی با گریزی به شعار سال بیان داشت: تحقق عزم ملی مستلزم حضور فعال رسانه ها است و به صراحت باید اظهار نمود در صورت همراهی مدیران این رسانه ها هستند که می توانند عزم ملی را به بهترین وجه ایجاد کنند.

مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل استان در پایان از خانه مطبوعات و همه رسانه ها در خواست نمود، دیدگاه و نظرشان راجع به ابتکار و جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم پیرامون ایجاد کارگروه بررسی مسایل و مشکلات رسانه ها، روند کیفیت بخشی به جلسات، ترکیب اداری و رسانه ای کارگروه و چگونگی تدوام آن را به دبیرخانه کارگروه در روابط عمومی استانداری بصورت مکتوب ارایه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی