تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اکتبر 2017 - 10:47
کد خبر : 7934

تقدیر جامعه پرستاری کهگیلویه وبویراحمد از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و تلاشگران عرصه امنیت/سردار انصاری : سلامت ونشاط افراد جامعه نقش مهمی در امنیت جامعه ایفا می کند

تقدیر جامعه پرستاری کهگیلویه وبویراحمد از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و تلاشگران عرصه امنیت/سردار انصاری : سلامت ونشاط افراد جامعه نقش مهمی در امنیت جامعه ایفا می کند

به مناسبت هفته نیروی انتظامی رئیس و اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستانهای بویراحمد ودنا به نمایندگی از جامعه پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۰_۲۰-۳۹-۲۴ (2)آفتاب دنا : به مناسبت هفته نیروی انتظامی رئیس و اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستانهای بویراحمد ودنا به نمایندگی از جامعه پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

پرسنل نیروی انتظامی و پرستاران با حضور شبانه روزی امنیت و سلامت را به مردم هدیه می دهند

در این دیدار صمیمی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستانهای بویراحمد ودنا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل خدوم نیروی انتظامی و تلاشگران عرصه امنیت سازجامعه و با گرامیداشت ماه محرم و شهدای حریم امنیت بالاخص شهید عبدالخالق فرزادیان گزارشی از فعالیتهای سازمان نظام پرستاری ارائه کرد.

دکتر مهران پوزش گفت:سازمان نظام پرستاری با مصوبه مجلس شورای اسلامی شروع به کار نموده است که در عمر ۱۶ ساله این سازمان پیگیری مطالبات به حق جامعه پرستاری را به خوبی دنبال کرده است.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد به شغل حساس و مهم پرستاران در مراکز بهداشتی ودرمانی اشاره کرد وگفت: پرستاری پیشانی دستگاه سلامت است که بیشترین ارتباط را با بیماران دارند  و تلاشهای بی وقفه آنان بر کسی پوشیده نیست.

پوزش همکاری تلاشگران عرصه امنیت و سلامت را بسیار مهم وضروری توصیف کرد و گفت: هم اکنون حضور پلیس بعد از تماس مراکز درمانی حدود ۹ دقیقه است که امیدواریم  شاهد کاهش  زمان حضور حضور پلیس موقع نیاز در بیمارستانها ومراکز درمانی باشیم.

امنیت وسلامت بستر ساز توسعه و شادابی ونشاط درجامعه را درپی دارد

بببببببببب

رئیس شورای عالی نظام پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد وخدمات نیروی انتظامی به مردم وآشنایی بیشتر مردم با مقوله مهم امنیت دانست وگفت: امنیت وسلامت بستر ساز توسعه همه جانبه و شادابی ونشاط درجامعه را درپی دارد.

دکتر پوزش افزود: بدون مشارکت مردم تحقق امنیت و ماموریتهای نیرو انتظامی درحوزه های مختلف امکان پذیر نیست خواستار تعامل وهمکاری همه دستگاهها با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه شد.

پرسنل خدوم نیروی انتظامی مانند جامعه شریف پرستاری دارای ویژگی های خدمتی مشابهی هستند

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستانهای بویراحمد ودنا در ادامه گفت: پرسنل خدوم نیروی انتظامی مانند جامعه شریف پرستاری دارای ویژگی های خدمتی مشابهی هستند و هردو قشر درتمام ساعات شبانه روز به ارائه خدمات به مردم شریف این دیار می پردازند.

دکتر پوزش خاطرنشان کرد: ایام عید و روزهایی که هموطنان برای برگزاری مراسم مختلف در خانه و به همراه خانواده خود هستند پرسنل نیروی انتظامی و پرستاران  با حضور ۲۴ ساعته  وشبانه روزی خود امنیت و سلامت را به مردم هدیه می دهند و این بسیار ارزشمند است که پرسنل خدوم  نیروی انتظامی مانند پرستاران به این ویژگی شغلی خود افتخار می کنند.

اقدامات نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه ستودنی است

قائم مقام سازمان نظام پرستاری شهرستانهای بویراحمد نیز ضمن  تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران عرصه امنیت در جامعه گفت: اقدامات نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه ستودنی است.

سید رضا رمضانی همکاری پرسنل نیروی انتظامی در مراکز درمانی را با پرستاران وکادر بیمارستانها در ایجاد آرامش و خدمات دهی بهتر به بیماران ضروری دانست و خواستار آموزش ونظارت بیشتر بر پرسنل نیروی انتظامی که با حوزه بهداشت ودرمان ارتباط مستمری دارند شد.

وی از آمادگی جامعه پرستاری در اقصی نقاط استان برای همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی خبرداد وگفت: تعامل خوب نظام پرستاری و نیروی انتظامی بستر ساز ارائه خدمات مطلوبتر به مردم در سطح استان خواهد بود.

سلامت وامنیت مهمترین مولفه های توسعه پایدار در جامعه هستند

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۰_۲۰-۳۸-۳۴فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن تشکر ازجامعه خدوم پرستاری که در راستای خدمات دهی به بیماران تلاش می کنند به بیان اهمیت کار در حوزه سلامت وامنیت اشاره کردوگفت: سلامت وامنیت دو مولفه مهم  و مکمل همدیگر درجامعه هستند که بستر ساز توسعه همه جانبه محسوب می شوند.

سردار مهدی انصاری با بیان اینکه سلامت ونشاط افراد جامعه نقش مهمی در امنیت جامعه ایفا می کند خاطرنشان کرد: جامعه پرستاری با زحمات شبانه روزی و بی وقفه و ارائه خدمات مطلوب به بیماران در بالا بردن شاخصهای سلامت در جامعه به خوبی نقش آفرینی می کنند.

وی به تعامل وهمکاری نیروی انتظامی با متولیان سلامت در استان اشاره کرد وگفت: نیازبه امنیت وسلامت برای انسانها از بدو تولد تا مرگ بسیار حیاتی است که تعامل وهمکاری خوبی در بیمارستانها ،درمانگاهها و جاده ها میان پلیس و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.

کهگیلویه وبویراحمد از امن‌ترین استان‌های کشور است

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد توجه به مقوله سلامت درجامعه را برای تحقق امنیت مهم وضروری دانست وگفت:

جامعه پرستاری همانند نیروی انتظامی جامعه زحمتکشی هستند که در برخی موارد گمنام می باشند و خدامات آنهادر خور تحسین وشایسته تقدیر است.

انصاری اظهار داشت:خوشبختانه استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و با ابزار و امکانات محدود در بحث پیشگیری از سرقت نیز رتبه اول کشور را بدست آورده ایم که این مهم با تلاش ماموران نیروی انتظامی و تعامل ارزنده مردم با پلیس حاصل شده است.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۰_۲۰-۳۹-۱۱فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند گفت: ماموران ناجا شبانه‌روز برای تامین امنیت شهروندان کوشیده و در این راه جان خود را نیز به خطر انداخته‌اند.

در پایان این دیدار به پاس تشکر و قدردانی از خدمات ارزنده نیروهای جان برکف نیروی انتظامی رئیس شورای عالی نظام پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد به نمایندگی از جامعه پرستاری استان لوح تقدیری را به فرماندهی انتظامی استان اهداء کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی