تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اکتبر 2017 - 19:21
کد خبر : 7868

مرزبندی ها ی قومی و قبیله ای کمکی به توسعه کهگیلویه و بویراحمد نمی کند

مرزبندی ها ی قومی و قبیله ای کمکی به توسعه کهگیلویه و بویراحمد نمی کند

علی محمد احمدی در دیدار با جمعی از مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید اجازه داد مؤلفه‌های کم ارزش ملاک تصمیم گیری مسئولان اجرایی این استان در زمینه توسعه باشد.

_______________-1024x768آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرزبندی های قومی و قبیله ای علاوه بر آنکه هیچ کمکی به رشد، توسعه و پیشرفت استان نمی کند از آفت های جدی در این راستا بوده و باید کنار گذاشته شوند.

علی محمد احمدی در دیدار با جمعی از مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید اجازه داد مؤلفه‌های کم ارزش ملاک تصمیم گیری مسئولان اجرایی این استان در زمینه توسعه باشد.

وی افزود: معیارهایی شامل شایسته سالاری، توانمندی، تعهد و تخصص کاری از عوامل مؤثر در رشد و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوزه‌های تعاون، کشاورزی، صنعت و گردشگری باید به عنوان محورهای مهم حرکت و موتور اصلی اقتصاد مقاومتی این استان قلمداد شود و نباید برای شکوفایی آنها سلیقه‌ای عمل کرد.

احمدی عنوان کرد: ارزشیابی عملکرد مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه ششم توسعه، آمایش سرزمینی، سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه، برنامه پنج ساله استانی و متمرکز نشدن بر روی بودجه‌های جاری استانی است.

وی ابراز داشت: آن عده از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که برای جذب اعتبارات دولتی و یا جلب سرمایه گذاری سازمان‌های غیردولتی و بخش خصوصی در این استان بکوشند حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

وی گفت: مجموعه تأمین اجتماعی، بانک‌ها، بیمه‌ها و زیرمجموعه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی در توانمندسازی کاری و فکری مردم این استان و ایجاد رفاه اجتماعی و معیشتی برای آنان دارند و سعی کنند مأموریت‌های خود را به نحو احسن در استان انجام دهند.

احمدی بر لزوم حمایت همه جانبه از بخش‌های تولید و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد و ارائه خدمات مطلوب‌تر رفاهی، بهداشتی و درمانی به کارگران و بازنشستگان استان تأکید کرد.

احمدی با بیان اینکه، باید به دنبال توازن در استان باشیم و همه با هم و برای همه نقاط استان باید تلاش کنیم، تصریح کرد: برآیند تلاش من استاندار، همه نمایندگان مردم، مدیران دستگاه های اجرائی و کسانی که برای استان دغدغه دارند، می تواند توازن در استان  را برقرار کند

احمدی، زمینه حضور افراد توانمند، متخصص، کارآفرین و متعهد که بتوانند برای مردم برنامه، هدف، کار، فرصت، تولید و اشتغال ایجاد کنند را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: دولت مسیر عقلانیت را در پیش گرفته و تورم را با زحمت مهار کرده و باید پول ها جائی بروند که با خلق ارزش افزوده، تولید، کسب کار و ثروت و سرمایه ایجاد شود.

اهتمام جدی دولت برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان

photo_۲۰۱۷-۱۰-۰۳_۱۳-۳۴-۲۰

در این دیدار مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد گزارشی از فعالیتها واقدامات صورت گرفته وبرنامه های پیش رو دولت برای رونق تولید واشتغال در استان ارائه کرد.

صابر مظاهری  با بیان اینکه موضوع تولید و اشتغال در سرفصل برنامه های کاری دولت قرار دارد و در همین راستا ۵ بسته متنوع برای رونق تولید و اشتغال از سوی دولت تهیه شده است خاطرنشان کرد: اجرای طرح تعاون روستا با هدف کمک به اشتغال پایدار در روستاها و طرح کارورزی برای دانش آموختگان بیکار دانشگاهی و توجه به مشاغل خانگی بیانگر اهتمام جدی دولت برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان افزود: سال گذشته با وجود همه مشکلاتی که در استان وجود داشت تلاش‌های خوبی در راستای ایجاد اشتغال انجام شد و نرخ بیکاری استان به ۱۳٫۳ درصد رسید.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۰۳_۱۳-۳۴-۰۹

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی