تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آوریل 2014 - 10:45
کد خبر : 760

فرصت استثنایی سپرده سرمایه گذاری در طرحهای بهارانه برکت سپهر وطلایی سپهر بانک صادرات ایران

فرصت استثنایی سپرده سرمایه گذاری در طرحهای بهارانه برکت سپهر وطلایی سپهر بانک صادرات ایران

مسول روابط عمومی بانک صادرات استان گفت: بر اساس تاکیدات مدیرعامل محترم بانک صادرات رسالت این بانک در سال ۹۳ به عنوان یک بانک خصوصی حمایت از تولید، اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی می باشدکه از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

روابط عمومی بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد از فرصت استثنایی سپرده سرمایه گذاری با نک صادرات ایران به صورت سه ماهه، د وماهه، شش ماهه ،یکساله ، دوساله ومحاسبه سود روز شمار وپرداخت به صورت ماهانه خبر داد وگفت سود سرمایگذاری سه ماهه ۲۲درصد دوماهه ۲۱٫۵درصد ،شش ماهه ۲۲٫۵درصد ،یکساله ۲۳٫۵درصد ودوساله ۲۴درصد است که در طرح سپرده سرمایه گذاری اوج سپهر بانک صادرات پیش بینی شده است .
صداقت با اشاره به طرحهای دیگر بانک صادرات ایران گفت سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در طرح طلایی سپهر با محاسبه سود روز شمار و نرخ سود ۲۲درصد وسپرده سرمایه گذاری بهارانه برکت سپهر و محاسبه سود روز شمار پرداخت در سررسید به صورت دوماهه با نرخ سود ۳۳/۲۳درصد ،چهارماهه ۴۴/۲۴درصد ،یکساله ۶۶/۲۶درصد ،دوساله ۷۷/۵۷درصد وپنج ساله ۱۷۲ از مزایای این طرحهاست.
گام‌ بلند بانک صادرات ایران در تحقق اهداف بانکداری نوین
مسول روابط عمومی شعب سرپرستی بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان در بخش بانکداری الکترونیک خدمات نوین را ارائه می‌نماید.
امید علی صداقت افزود : بانک صادرات با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی و هزاران دستگاه پایانه‌های شعب و فروشگاهی (pos) نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی به جامعه داشته و گام‌های بلندی را در تحقق اهداف بانکداری نوین برداشته است.
وی خاطرنشان کرد :مشتریان بانک صادرات ایران از خدمت غیرحضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه این بانک (mobile banking) استفاده و از مزایای ویژه آن همچون انتقال وجه بین حسابهای بانک صادرات و سایر بانکها، دریافت صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و تعیین مبلغ چک، پرداخت قبوض، خرید سیم کارت و…. بهره‌مند می‌باشند.
مسول روابط عمومی بانک صادرات استان در ادمه گفت دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارتهای بانکهای عضو شبکه شتاب می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.
وی در پایان اظهار داشت: بر اساس تاکیدات مدیرعامل محترم بانک صادرات رسالت این بانک در سال ۹۳ به عنوان یک بانک خصوصی حمایت از تولید، اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی می باشدکه از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی