تاریخ انتشار : یکشنبه 3 سپتامبر 2017 - 0:04
کد خبر : 7589

صعود کارکنان صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد به قله ۴۴۰۰متری دنا

صعود کارکنان صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد به قله ۴۴۰۰متری دنا

آفتاب دنا : به مناسبت گرامیداشت  هفته  دولت کارکنان صندوق کارافرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد به قله ۴۴۰۰متری دنا صعود کردند.  مدیر صندوق کارافرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبرگفت . در راستای ترویج ورزش کوهنوردی و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت  جمعی از کارکنان صندوق کارافرینی امید استان کهگیلویه و

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۲_۱۰-۱۳-۲۷آفتاب دنا : به مناسبت گرامیداشت  هفته  دولت کارکنان صندوق کارافرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد به قله ۴۴۰۰متری دنا صعود کردند.

 مدیر صندوق کارافرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبرگفت . در راستای ترویج ورزش کوهنوردی و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت  جمعی از کارکنان صندوق کارافرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  به قله دنا صعود کردند .

 ارسلان حسن پور ورزش را عاملی برای سلامتی و شادابی  افراد  در جامعه  دانست وگفت. لازمه تحرک وشادابی  جامعه  در گرو توجه به ورزش همگانی است که باید پیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد

وی نیروی انسانی را مهمترین عامل توسعه وموتورمحرکه جوامع بشری دانست و گفت ورزش عامل مهمی برای شاداب نگه داشتن  نیروی انسانی برای کار وتلاش بیشتر و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۲_۱۰-۱۳-۲۷

 

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۲_۱۰-۱۳-۲۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی