تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 جولای 2017 - 17:39
کد خبر : 7337

بازدید اعضای بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد از یادمان عملیات مرصاد

بازدید اعضای بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد از یادمان عملیات مرصاد

اعضای بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد از یادمان عملیات مرصاد بازدید کردند.

IMG_20170725_172154به گزارش آفتاب دنا،صبح امروز ۳۵ نفر از اعضای  سازمان  بسیج مهندسین استان از یادمان  عملیات مرصاد در استان  کرمانشاه بازید واز نزدیک  در جریان حماسه  ها و رشادتهای رزمندگان  اسلام در دوران دفاع مقدس قرار گرفتند.  در این  بازدید راوی مستقر در این یادمان روند  ورود  منافقین به خاک  ایران در سوم مردادماه سال ۶۷ را تشریح  کرد و بعد از آن فیلمی  بجا مانده از ورود منافقین و پاکسازی مناطق اشتغال  شده توسط رزمندگان اسلام  را به نمایش گذاشتند.

روح الله عباسی رئیس  سازمان بسیج مهندسین استان در حاشیه این بازدید،گفت: این بازدید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و انتقال این فرهنگ به نسلهای آینده  صورت  می گیرد.

وی انتقال پیام شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها  را یک رسالت  خطیر  و مسئولیت  همگانی دانست و گفت امنیت، آسایش  وپیشرفت امروز  ایران اسلامی مدیون رشادتها جانفشانی های  شهیدان است.

عملیات  مرصاد در ۵ مردادماه سال ۱۳۶۷ با رمز یا علی ابن ابی طالب  انجام گرفت و به واسطه  این عملیات مناطق قصر شیرین ،سرپل ذهاب، کرند غرب اسلام آباد غرب  ،تنگه حسن آباد و تنگه مرصاد را از اشغال  منافقین پس گرفتند و دشمن را به عقب راندند  و وسایل  تجهیزات آنها  را منهدم و برخی را به غنیمت  گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی