تاریخ انتشار : شنبه 17 ژوئن 2017 - 13:02
کد خبر : 7199

صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت راه‌اندازی می‌شود

صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت راه‌اندازی می‌شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد از راه‌اندازی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت در آینده نزدیک خبرداد.

%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b1ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب دنا در یاسوج، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال و تکریم ارباب رجو ع پیگیری‎‌های لازم جهت تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید درشهرستان‌های جدید التاسیس انجام گرفته است که مجوز تاسیس شعبه این صندوق در شهرستان باشت صادر شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران ، بویراحمد ، بهمئی ودنا در حال ارائه خدمت به مردم استان است، گفت: از سال گذشته مکاتبه با صندوق کارآفرینی امید کشور جهت راه‌اندازی شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های لنده، چرام و باشت انجام گرفته که در فاز اول مجوز تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت صادر شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: شعب صندوق در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر که فاصله ۵۰ کیلومتری با شهرستان همجوار را دارد در دستور کار صندوق کارآفرینی امید است که مجوز تاسیس شعب صندوق در دو شهرستان لنده وچرام در دستور کارقرار دارد .

حسن پور به ماموریت‎‌های صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تأمین مالی خرد وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی بر عهده خواهد داشت.

وی تجهیز سپرده‌های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه، نیازهای منطقه‌ای، توسعه کسب و کارهای  IT محور بر اساس شیوه‌های جهانی شبکه‌سازی کسب و کارهای بازارمحور را از دیگر ماموریت‌های صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی