تاریخ انتشار : یکشنبه 21 می 2017 - 15:18
کد خبر : 7156

پیام تبریک مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به رئیس جمهور منتخب و قدردانی ازمردم

پیام تبریک مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به رئیس جمهور منتخب و قدردانی ازمردم

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در پیامی ضمن تشکر وقدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ، پیروزی قاطع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

99آفتاب دنا : مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در پیامی ضمن تشکر وقدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ، پیروزی قاطع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی  منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.
متن این پیام  که یک نسخه از آن در اختیار پایگاه خبری آفتاب دنا گرفته ، به این شرح است.
صحنه حماسی و پرشور انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان  به نمایش گذاشت.
رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی ، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم  مردم انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید.
استقبال گرم مردم آگاه و هوشیار ایران عزیز از انتخابات، نشان از درایت انقلابی و بصیرت آنان در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از وصایای امام راحل(ره) و فرامین رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) است و مسئولیت منتخب ملت را در عرصه خدمتگزاری، دو چندان کرده است.
پیروزِ حقیقی انتخابات به تعبیر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، از آن ملت شریف ایران است، ملتی که با برگ های زرین آرای خود در صندوق های رأی، حماسه ای دیگری را  بر تاریخ افتخار آفرین این سرزمین به ثبت رساندند.
درود خداوند بر ملت آگاه وبزرگوار ایران، که با ندای لبیک خود باز هم با شهیدان انقلاب عهد بسته‌اید و در پاسخ به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب با حضور پرشعور خود در صحنه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ، حماسه‌ای بزرگ را آفریده‌اید و جلوه‌هایی از صلابت ، ایثار اقتدار ، عزت و عشق و وفاداری به آرمانها و ارزش‌های الهی را در این سرزمین پرگهر به نمایش گذاشته‌اید.
حضور پر شور و گسترده مردم غیور ایران زمین در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری , پیامی صریح و روشن برای تمامی دنیا داشت و آن اینکه ، بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سرنوشت کشور در دست آحاد ملتی است که پس از گذشت سی و هشت سال از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران،  با احساس مسئولیت هر چه تمام تر و با شور و نشاط ، مشارکت در سرنوشت کشور خود را ضروری می دانند و تک تک مردم رای خود را در چشم انداز آینده میهن خویش موثر می بینند ، که این نشان از دلبستگی این ملت فهیم به استقلال و آزادی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
اعتماد مجدد و رای دوباره مردم به رئیس جمهور منتخب نشان داد، راهی که دولت یازدهم برای پیشرفت و تعالی کشور در پیش گرفته است همچنان مورد تایید و پشتیبانی قاطبه ملت ایران قرار دارد که باید در دولت دوازدهم با شتاب بیشتری تداوم یابد.
امروز دیگر رقابتهای انتخاباتی پایان یافته و آغاز فصل همدلی، وحدت، انسجام ملی و کار و تلاش جهادی و جهشی برای تحقق مطالبات به حق ملت ایران و رسیدن به افق های سند چشم انداز بیست ساله کشور و در یک کلام تحقق آرمان های رهبر عزیز انقلاب ، امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.
اعتقاد راسخ داریم مشکلات اصلی کشور همچون بیکاری، آسیب های اجتماعی، فقر ، … با برنامه ریزی سیستمی و با تکیه بر پشتوانه عظیم مردم و پتانسیل های موجود قابل حل خواهد بود.
جا دارد در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضورمردم عزیز باشیم.
اینجانب بعنوان  یکی از خادمان کوچک این مردم فهیم وغیرتمند، این حضور غرور آفرین را به رهبری معظم انقلاب و این اعتماد دوباره را به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی  رئیس جمهور منتخب ملت  تبریک عرض می نمایم و مراتب تشکر خود را از همه کسانی که که با حضور مسئولانه خود زمینه ساز خلق این حماسه را فراهم آوردند، قدردانی نموده و از خداوند متعال می‌خواهم که  رئیس جمهور منتخب را در ادامه مسئولیت خطیری که بعهده گرفته اند  توفیق عطا فرماید.
صابر مظاهری
مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی