تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 ژانویه 2017 - 16:54
کد خبر : 6692

۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به بانوان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به بانوان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به بانوان این استان پرداخت شد.

%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b1به گزارش نسیم نا از یاسوج، ارسلان حسن پور ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون رئیس جهمور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار داشت: صندق کارآفرینی امید نگاه ویژه‌ای در حمایت از بانوان دارد و ۲۵ درصد از تسهیلات این صندوق در بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی به زنان سرپرست خانوار پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای حمایت از بانوان کارآفرین جهت ایجاد کارگاه پایدار و اشتغال زا ۴۰ درصد از تسهیلات این صندوق به آنها پرداخت شد، عنوان کرد: در این راستا نسبت به برپایی نمایشگاه‌های منطقه‌ای از جمله ۱۰ غرفه در نمایشگاه فارس همکاری لازم با آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در راه‌اندازی ۸ صندوق خرد زنان روستایی استان را حمایت کردیم، ابراز کرد: نخستین اقامتگاه بومی گردی استان با حمایت صندوق کارآفرینی امید و مشارکت یک بانوی هم استانی احداث شد.

حسن پور با اشاره به اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید  ۹۴۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال به بانوان استان در حوزه اشتغال‌زایی  پرداخت شد، اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداختی بانوان استان نسبت به دولت قبل رشد ۴ برابری  داشته است.

وی تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی از سوی صندوق کارآفرینی امید به بانوان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافت و این صندوق نگاه خاصی به حوزه زنان داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی