تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2017 - 5:26
کد خبر : 6684

هیچگونه محدودیتی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در نقاط مختلف شهر یاسوج نداریم

هیچگونه محدودیتی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در نقاط مختلف شهر یاسوج نداریم

مرتضی فروغ فر عضو شورای شهر یاسوج در آیین بهره برداری از نخستین فروشگاه شهروند که به همت شهرداری یاسوج وبخش خصوصی اجراشده بود در جمع خبرنگاران گفت: هیچگونه محدودیتی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در نقاط مختلف شهر یاسوج نداریم و شورای شهر از ایده های توسعه این فروشگاهها برای خدمت به شهروندان استقبال می کند.

photo_2017-01-10_09-53-59نسیم دنا : مرتضی فروغ فر عضو شورای شهر یاسوج در  آیین بهره برداری از نخستین فروشگاه شهروند که به همت شهرداری یاسوج وبخش خصوصی  اجراشده بود در جمع خبرنگاران گفت: هیچگونه محدودیتی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در نقاط مختلف شهر یاسوج نداریم  و شورای شهر از ایده های توسعه این فروشگاهها برای خدمت به شهروندان استقبال می کند.

دکتر  فروغ فر با بیان اینکه شهرداری یاسوج با احداث این فروشگاه‌ها به دنبال درآمد زایی برای شهرداری نیست، تصریح کرد: این امر صرفا اقتصادی و در جهت رفع نیازهای شهروندان استوی تصریح کرد: شهرداری در تلاش است تا در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب به شهروندان کالاهای ایرانی مرغوبی را ارائه دهد و پاسخگوی نیازهای آنان باشد.

عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه در این فروشگاهها تخفیفاتی برای شهروندان در نظرگرفته می شود خاطرنشان کرد: با راه اندازی فروشگاه‌های شهروند می توان خدمات ویژه‌ای را برای رضایت‌مندی مشتریان ارائه داد.

دکتر فروغ فر اقدامات شهردار یاسوج را در زمینه توسعه زیرساختهای شهری ستودنی توصیف کرد وگفت: بهره بهرداری از پروژه های مختلف عمران شهری ورفاهی در سطح شهر یاسوج نوید بخش آینده ای بهتر، برای توسعه وآبادانی این دیار پرگهر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی