تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 دسامبر 2016 - 12:48
کد خبر : 6610

پرداخت ۳۴میلیارد ریال تسهیلات به نامه های مردمی سفر رئیس جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت ۳۴میلیارد ریال تسهیلات به نامه های مردمی سفر رئیس جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد

ارسلان حسن پور با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۲۲۴ فقره وام به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است، اظهار داشت: تعداد ۶۲۸ فقره وام به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال از به نامه های ارجاعی سفر ریاست جمهوری به صندوق کارآفرینی امید تا کنون پرداخت شده است.

56نسیم دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از پرداخت ۳۴میلیارد ریال تسهیلات به نامه های مردمی سفر رئیس جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

ارسلان حسن پور با اشاره به نقش پرداخت تسهیلات این صندوق در رونق تولید و اشتغال گفت: ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۲۸نامه‌ ارجاعی ویژه سفر رئیس جمهوری برای اشتغال وضروری به این صندوق پرداخت شد.

حسن پور با بیان اینکه از درخواست های مردمی که در سفر ریاست جمهوری به استان که در سامانه سامد ثبت شده است ۱۷ هزار و ۴۰۰ درخواست مردمی به صندوق کارآفرینی امید استان ارجاع داده شد گفت: از این تعداد پنج هزار مورد به شعبه‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی و سه هزار درخواست تاکنون تعیین تکلیف و مابقی در دست اقدام هستند.

حسن پور افزود: رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی در روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد سال جاری به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و در این سفر بیش از ۶۰هزار نامه جمع آوری شد.

۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و اشتغالزایی در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: از ابتدای سال تا کنون مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالز‌ایی و ازدواج به مردم استان پرداخت شد.

ارسلان حسن پور با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۲۲۴   فقره وام به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است، اظهار داشت: تعداد ۶۲۸ فقره وام به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال از به نامه های ارجاعی سفر ریاست جمهوری به صندوق کارآفرینی امید تا کنون پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲۱فقره وام ازدواج با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد یکی از مشکلات جوانان در عصر حاضر برای ازدواج را مشکلات مالی برشمرد و گفت: براساس سیاست‌های دولت هر ساله مبالغی به عنوان تسهیلات در اختیار جوانان قرار می‌گیرد تا بتوانند گوشه‌ای از مشکلات خود برای تشکیل خانواده را حل کنند امسال نیز ۲۲۱ فقره وام با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به متقاضیان وام ازدواج پرداخت شد.

افزایش اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان به ۳۳۳ میلیارد ریال در سفر هیات دولت

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سال جاری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال بود که در سفر هیات دولت به ۳۳۳ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است، تصریح کرد: تا سقف یک میلیارد ریال برای ایجاد این مشاغل، تسهیلات پرداخت می‌شود.

حسن پور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند در حوزه‌های کشاورزی،گردشگری و صنایع دستی نسبت به دریافت وام اشتغال‌زایی اقدام و از خدمات صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد افزود: کسب وکار‌های حمایت شده توسط صندوق کارافرینی امید شامل مشاغلی از جمله در حوزه صنایع دستی، کارگاه‌های تولید گبه، گلیم و کارگاه‌های خیاطی و در حوزه کشاورزی؛ پرورش گاوشیری، گیاهان دارویی و قارچ و در حوزه صنعت کارگاه تولید نایلون و نایلکس، قطعات بتنی، و در حوزه خدمات کلینیک دامپزشکی، فیزیوتراپی و فروشگاه مواد غذایی است.

وی اظهار کرد: سود تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید چهار درصد است که این امر کمک خوبی برای اشتغالزایی افراد کم درآمد و نیازمند حمایت جامعه است.

رویکرد صندوق کارآفرینی امید توجه به اشتغال پایدار با تکیه بر فرهنگ کار آفرینی است

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری ازسخنانش اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی دو سویه در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تأمین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خردبه صورت کاملاً تخصصی فعالیت می‏نماید.

حسن پور رویکرد صندوق کارآفرینی امید در دولت تدبیر وامید را توجه به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با تکیه بر فرهنگ کار آفرینی دانست وگفت: با حمایت استاندار فرهیخته ودلسوز و تعامل خوب با مجموعه مدیریتی استان در راستای فرهنگ کار وتلاش برای اشتغالزایی موثر در راستای توسعه ، آبادانی و رونق اقتصادی این دیار گام بر می داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی