تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2016 - 2:52
کد خبر : 6368

نقش تاثیرگذار شوراهای دانش‌آموزی در تقویت خودباوری و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان

نقش تاثیرگذار شوراهای دانش‌آموزی در تقویت خودباوری و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان

ٰسید ظهرالدین پورالحسینی با اشاره به برگزاری شوراهای دانش‌آموزی گفت: برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی، جوانان دانش‌آموزان را برای تصمیم‌گیری در آینده و ورود به جامعه فردا آماده می‌کند.

نسیم دنا : مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به برگزاری شوراهای دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز کاندیدای حضور در شورا‌های دانش‌آموزی مدارس گچساران هستند.

33

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا خبری ٰسید ظهرالدین پورالحسینی با اشاره به برگزاری شوراهای دانش‌آموزی اظهار داشت: دانش‌آموزان گچسارانی مانند دیگر نقاط کشور در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی شرکت کردند.رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: برگزاری این انتخابات تمرینی برای حضور در انتخاباتی آینده و مقدمه‌ای برای موفقیت دانش‌آموزان است.این مسؤول تصریح کرد: برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی، جوانان دانش‌آموزان را برای تصمیم‌گیری در آینده و ورود به جامعه فردا آماده می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی در شهرستان گچساران کاندیدای شوراهای دانش‌آموزی هستند.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح تقویت خودباوری، تکریم دانش‌آموزان، مسئولیت‌پذیری و توجه به خواسته‌های دانش‌آموزان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی