تاریخ انتشار : جمعه 30 سپتامبر 2016 - 7:34
کد خبر : 6166

پرداخت ۱۳۸میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف در سال جاری

پرداخت ۱۳۸میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف در سال جاری

ارسلان حسن پور به فعالیتهای صندوق در شش ماهه سال ۹۵ اشاره کرد وگفت: در نیمه اول سال جاری ۸۹۹ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۳۸میلیارد و ۵۵۵میلیون ریال به متقاضیان طرحهای اشتغالزایی و بخشهای مختلف شده است.

56نسیم دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران گزارشی از فعالیتهای شش ماهه این صندوق جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

حمایت صندوق کارآفرینی امید از کسب کارهای کوچک در راستای اقتصاد مقاومتی

ارسلان حسن پور گفت: صندوق کار آفرینی امید از جمله نهادهایی است که در سال های اخیر به شکل تخصصی فعالیت کرده و هر ساله برنامه ها و فعالیت های جدیدی  را در راستای کسب و کار و حمایت از تولید خرد در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار دارد.

وی افزود: این صندوق با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برنامه هایی از جمله افزایش اعتبارات و حمایت از زنجیره های تولید یعنی شناخت تولیدات و زنجیره های تولید بومی هر منطقه و حمایت از کسب و کارهای مرتبط با تولید داشته که به فراخور هریک ازاین اقدامات تسهیلات ویژه ای را نیز در اختیار کارآفرینان قرار داده است.

حسن پورخاطرنشان کرد:  با توجه به شرایط کنونی که کمبود اعتبار در همه جا احساس می شود فرصت خوبی است ،متقاضیان اشتغال ، طرحهای اشتغالزایی که زمینه سود آوری آنها وجود دارد را ارائه نمایند  تا صندوق کارآفرینی امید از آنها جهت تامین اعتبار حمایت کند وبستر شکوفایی اقتصادی بیش از پیش در جامعه فراهم شود.

پرداخت بیش از ۲میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در نیمه نخست سال جاری

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه به فعالیتهای صندوق در شش ماهه سال ۹۵ اشاره کرد وگفت: در نیمه اول سال جاری ۸۹۹ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۳۸میلیارد و ۵۵۵میلیون ریال به متقاضیان  طرحهای اشتغالزایی و دیگر بخشهای مختلف از قبیل وام ازدواج ،ضروری ودرخواستهای ریاست جمهوری پرداخت شده است.

ارسلان حسن پور گفت: در بخش مشاغل خانگی ۳۵ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال به متقاضیان طرحهای اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه  در بخش اشتغال خویش فرمایی ۱۵۹ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و۱۷۰ میلیون ریال به متقاضیان طرحهای اشتغالزایی پرداخت شده است گفت:در بخش اشتغال کار فرمایی  نیز ۸۰ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد ۸۸۰ میلیون ریال به متقاضیان  پرداخت شده است.

حسن پورافزود: در در بخش طرحهای تعاونی ، حمل نقل و طرحهای تحت پوشش پشتیبان تعداد ۴۸فقره تسهیلات به طرحهای اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد و۶۳۰میلیون ریال در نیمه نخست سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۴۴ فقره وام ۱۰میلیون تومانی ازدواج توسط صندوق کارافرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج اشاره کرد وگفت: صندوق کارافرینی امید این افتخار را دارد که در سال جاری در استان  نخستین وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی را پرداخت کرد.

ارسلان حسن پور  با بیان اینکه  در  شش ماهه امسال تعداد ۱۴۴ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به زوجهای جوان با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال پرداخت شده است گفت: در بخش ازدواج دانشجویی نیز ۸فقره وام ازدواج با اعتبار بالغ بر ۸۰۰میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار  نامه از درخواستهای مردم  درسفر ریاست جمهوری به صندوق کارافرینی امید ارجاع شده است گفت:  تا کنون ۷۷۰ میلیون ریال اعتبار  به درخواستهای مردمی پرداخت شده است که بقیه درخواستها بر حسب اولویت در دست اقدام است.

نگاه مثبت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از روستاها و مناطق محروم در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی

حسن پور از نگاه مثبت صندوق در حمایت از روستاها و مناطق محروم خبرداد وگفت:حمایت های صندوق در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی  است که میتواند موجب  رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها  گردد.

وی  راه اندازی و توسعه کسب و کارها بصورت شبکه ای و زنجیره ای را برای ایجاد اشتغال و افزایش سود و ارزش افزوده و درآمد تولید کنندگان و کاهش هزینه ها ضروری دانست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان یادآور شد: هرفرد توانمندی که بیکار باشد و بخواهد یک کار تولیدی کوچک و مورد نیاز یک منطقه را ایجاد کند  از سوی صندوق کارآفرینی امید مورد حمایت قرار می گیرد و به وی وام های قرض الحسنه  متناسب با طرح توجیهی  بر اساس اولویت  درخواستها داده می شود بنابراین ما به افرادی که بخواهند در سطح استان اشتغال پایدار ایجاد کنند تسهیلات مناسب ارائه می دهیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی