تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آوریل 2014 - 10:10
کد خبر : 580

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز زن

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز زن

سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر و و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر(س)، حضرت امام خمینی(ره) پیامی صادر کرد. به گزارش نسیم دنا متن این پیان به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم- «کانت مریم سیده نساء زمانها اما

سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر و و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند ز8659هرای اطهر(س)، حضرت امام خمینی(ره) پیامی صادر کرد.

به گزارش نسیم دنا متن این پیان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم- «کانت مریم سیده نساء زمانها اما ابنتى فاطمه فهى سیده نساء العالمین من الاولین و الاخرین:»

«مریم بانوى زنان عصر خود بود، اما دخترم فاطمه بانوی همه زنان جهان از اولین و آخرین است.»  پیامبر اکرم (ص)

۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر(س)، حضرت امام خمینی(ره) را به تمام جامعه بانوان بخصوص بانوان ولایتمدار و عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد تهنیت و تبریک عرض می کنم.

ولادت مادر یازده خورشید، تجلی لطافت خدا و عطوفت زنانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سرزمین زنده به گور کردن دختران، در روزگار جاهلیت، ریشه جهل و عداوت را خشکاند و دریچه های هدایت زنان عالم را یکی پس از دیگری گشود و سرآغاز تداوم سلسله خوبی های رسالت سید رسل (ص) شد.

پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن و احیاگر ارزش‌های اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد و موجب شد تا بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های فاطمی از یک بعد به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده مطرح شده و از بعد دیگر حضور فعال و سرزنده‌ای در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

اینک شاهد آن هستیم که زنان مسلمان بر خود می بالند که در مسیری که کوثرعالم، مصباح آن بود حرکت می کنند و با تاسی از سیره حضرت فاطمه(س) در مسیر تعالی گام بر می دارند و مایه افتخار و موجبات گسترش شمیم ناب سیره فاطمی در میان یکایک زنان عالم می شوند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالی که با تدبیر هوشمندانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب به نام سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” مزین گردیده است، روز زن را به تمامی زنان بویژه شیر زنان و دختران استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض کرده و توفیق همگان را از درگاه احدیت درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌کنم.

توفیق روزافزون همه‌ی شما را آرزومندم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی