تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژوئن 2016 - 5:32
کد خبر : 5715

متن پیام سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه

متن پیام سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مردان بزرگ، هفته قوه قضائیه را به تمامی خدمتگزاران و مسئولین محترم قضایی بویژه همکاران پرتلاشم در سازمان ثبت واسناد واملاک سراسر کشور تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل مزین گشته است با تلاش مضاعف در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان بیش از هرزمان دیگری موفق و سربلند باشیم.

55نسیم دنا :سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴)
یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت ایشان ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است.
هفته اول تیرماه هرسال مصادف با شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران امام وانقلاب اسلامی واز سویی یادآور تلاشهای صادقانه وبی وقفه خدمتگزاران مردم در قوه قضاییه است . قوه ای که هم بر اساس قانون اساسی وهم در نگاه شرع مقدس اسلام از جایگاه رفیع وممتازی برخوردار است.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی وسرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.
دستگاه قضا با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه های تدوین لوایح قضائی ، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان ، احیای حقوق عامه وگسترش آزادیهای مشروع برداشته است .
کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری ، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد .
هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامی مان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.
خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده اند که مسیر و حاصل تلاش امام راحل (ره) و شهیدان معززی چون شهید آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش است.
سعید محوری
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی