تاریخ انتشار : شنبه 4 ژوئن 2016 - 13:38
کد خبر : 5651

کلیه دستگاه‌های اجرایی میزان اشتغال‌زائی خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

کلیه دستگاه‌های اجرایی میزان اشتغال‌زائی خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

صابر مظاهری با بیان اینکه ۴۶ درصد این تعداد جویندگان کار فاقد هرگونه مهارتی هستند از کلیه دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های دولتی، بخش خصوصی و تعاونی‌ها خواست میزان اشتغال‌زائی خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

139309242209029994301904نسیم دنا : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمددر نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: بیش از ۲۴ هزار نفر در استان جویای کار هستند.

صابر مظاهری با بیان اینکه  ۴۶ درصد این تعداد جویندگان کار فاقد هرگونه مهارتی هستند از  کلیه دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های دولتی، بخش خصوصی و تعاونی‌ها  خواست میزان اشتغال‌زائی خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۱ نفر جوینده کار در سامانه رصد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام‌نویسی کردند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۳۸ نفر به کار گمارده شدند.

مظاهری تصریح کرد: استان باید تا پایان سال جاری برای ۱۵۵۰ نفر شغل ایجاد کند.

وی با اشاره به اشتغال به کار اتباع بیگانه در استان ادامه داد: پیمانکاران در فصل کار بیشتر از اتباع بیگانه استفاده می‌کنند و همین امر موجب بیکاری کارگران می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی بازرسی از ۲۱۲ طرح و پروژه در حال احداث ۱۰ مورد کارگر خارجی غیرمجاز شناسایی و پیمانکار طرح‌ها بیش از یک میلیارد تومان جریمه شدند.

مظاهری اضافه کرد: سالانه ۵۰ کارگر خارجی غیرمجاز در واحدهای کاری استان شناسایی و کارگران ایرانی جایگزین این افراد می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی