تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فوریه 2016 - 14:39
کد خبر : 5316

عملیات اجرایی ساختمان واحد ثبتی یاسوج به کندی پیش می رود.

عملیات اجرایی ساختمان واحد ثبتی یاسوج  به کندی پیش می رود.

محوری با ابراز تاسف از فضای نامناسب اداری ثبت اسناد و املاک شهریاسوج گفت: تلاش کارکنان این اداره با وجود امکانات اندک و فضای محدود ستودنی است.

55نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمدگفت: عملیات اجرایی ساختمان واحد ثبتی یاسوج  که در سال گذشته شروع شده به کندی پیش می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سعید محوری  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرای این ساختمان  با متراژ ۳۵۵۰مترمربع در سال ۹۳شروع شده اظهار داشت:در قالب طرح توسعه واحداث واحدهای ثبتی سازمان از اعتبارات ملی ابتدا متراژی معادل ۲۱۰۰متر مربع برای ساختمان ثبت یاسوج پیش بینی شد که با پیگیری به عمل آمده از طرف استانداری کهگیلویه وبویراحمد موافقت نامه افزایش احداث بنا به متراژ۱۴۲۵ متر مربع صادر شد.

وی اعتبار اولیه ابلاغی از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور از محل منابع ملی را معادل ۳۳میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: رقم مذکور در اجرای پیشرفت حدود ۴۲درصد از کار به پیمانکار و مشاور اجرای طرح وقسمتی نیز به شهرداری یاسوج بابت عوارض پرداخت شد.

مدیرکل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه به علت عدم تخصیص اعتباراستانی عملیات این پروژه به کندی پیش می رود گفت: برای تکمیل این پروژه ۴میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

محوری با بیان اینکه ساختمان ثبت یاسوج درمکانی استیجاری است که مشکلات متعددی برای مردم وپرسنل به وجود آورده است، گفت: انتظار می رود با تخصیص وابلاغ اعتبار سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان شاهد افتتاح وبهره برداری از این پروژه مهم در استان باشیم .

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد  افزود: دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت  وبرنامه ریزی استان در آذرماه سال جاری  از این پروژه مهم  بازدید و در جریان مراحل کاری این پروژه قرار گرفت که در زمینه تخصیص اعتبار قول مساعد داد.

محوری در پایان  با اشاره به اینکه  ثبت اسناد از دستگاهای درآمد زای کشور است که نقش وجایگاه بسیار مهمی در جامعه دارد خواستار توجه مسئولان ارشد استانی در خصوص تخصیص اعتبار  جهت تکمیل ساختمان در حال احداث ثبت یاسوج شد.

۲۰۱۵۱۰۰۴_۱۲۳۶۰۵

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی