تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 فوریه 2016 - 17:30
کد خبر : 5244

کارخانه فسفات باید در لنده احداث شود

کارخانه فسفات باید در لنده احداث شود

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه فسفات باید در همین منطقه احداث و جوانان این دیار از منافع آن برخوردار شوند.

images

به گزارش نسیم دنا از دهدشت، حجت الاسلام سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم لنده در تذکری نسبت به مطالب ارایه شده رقیب خود درباره حجت الاسلام میراحمد تقوی، اظهار داشت: بعضی‌ها نکاتی مطرح می‌کنند در رابطه با بحث سرور همه ما حاج آقا «تقوی» و بنده اینجا عرض می‌کنم کوه سیاه روبروی شما جایگاه آقای تقوی و دره پایین جایگاه من است.

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده در مقابل آمیراحمد تقوی در این حد هستم، گفت : بنده چه محلی از اعراب دارم نسبت به آقای تقوی؟ من برای احیای فکر آقای تقوی و برای دفاع از آنچه تقوی برایش می‌سوخت یعنی خدمت به آحاد مردم آمدم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اطلاع دارم فسفات لنده یکی از معادن غنی کاملاً آماده برای بهره برداری است و می‌خواهند آن را به جای دیگری منتقل کنند.

موحد با بیان اینکه به طور قطع اگر موحد مسئولیت به عهده‌اش واگذار شد نخواهد گذاشت کارخانه فسفات لنده به جای دیگری منتقل شود، گفت: فسفات باید در همین منطقه احداث و جوانان این دیار از منافع آن برخوردار شوند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم در بخش‌های مختلف از جمله چرام، سرفاریاب، چاروسا و دیشموک، عنوان کرد: بر اساس دیدگاه شخصی تا الان آنچه گفته درست از آب درآمده است و معتقدم مقررات و ضوابط و همه این‌ها برایم فصل الخطاب و ملاک برایم قانون و مقررات است.

موحد با دعوت هواداران خود به رعایت نظم و امنیت گفت: هر گونه حرکت مخل نظم و امنیت از طرف بنده محکوم است و معتقدم هیچ هواداری نمی‌تواند ادعا کند طرفدار موحد است و مخل نظم و امنیت باشد.

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ما در آستانه یک آزمون الهی قرار گرفته‌ایم و این آزمون روز جمعه از تک تک ما به عمل خواهد آمد و باید خود را برای آن آماده کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک امر ساده و معمولی نیست، افزود: شما نمی‌خواهید یک وکیل را برای پرونده‌ای در یک دادگاه برای مدت کوتاه انتخاب کنید بلکه کسی را انتخاب می‌کنید که از یک اقتدار و از یک توان منحصر بفرد در قانون اساسی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی