تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2016 - 15:16
کد خبر : 5195

تشکر وقدردانی

تشکر وقدردانی

خانواده منصوری با ارسال پیامی از اقشارمختلف مردم ، نهادها ، ادارات وسازمانها که در مراسم تشییع ،تدفین و مجالس ترحیم افسر جوانٰ خوش اخلاق ،مومن ومتعهد مرحوم مغفورحاج سید امجد منصوری شرکت و ابراز همدردی نمودند تشکر وقدردانی کردند .

6نسیم دنا : خانواده منصوری با ارسال پیامی از  اقشارمختلف مردم ، نهادها ، ادارات وسازمانها  که در مراسم تشییع ،تدفین و مجالس ترحیم افسر جوانٰ خوش اخلاق ،مومن ومتعهد مرحوم مغفورحاج سید امجد منصوری شرکت و  ابراز  همدردی  نمودند تشکر وقدردانی کردند . متن پیام به شرح ذیل است .

من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

در زندگی آلامی هست که فقط همدلی می تواند ازشدت آن بکاهد.

هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد.لذا بر آن چه که می دهد شاکریم و بر نداده هایش صبر می کنیم .چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شبهایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش می زند.

ایزدمنان را سپاسگزاریم که در غمناک ترین روزهای زندگیمان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره مند ساخت که همدردیشان التیامی است بر دلهای داغدیده ما.

با نهایت احترام و ادب بدینوسیله از کلیه ی سروران عظام ، دوستان ، آشنایان ،خویشاوندان ، بستگان در همه شهرها وروستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد واستانهای همجوار  ، گروه های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی ، مدیران کل ، رؤسای ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی ، نیروهای نظامی و انتظامی ، امام جمعه محترم شهرستان رستم حجت  الاسلام حاج آقاخرسندی امام جمعه  ودادستان محترم شهرستان  کازرون ، فرمانده محترم پلیس راه استانهای  کهگیلویه بویراحمد و خوزستان  فرمانده وپرسنل پلیس راه شهرستان بهبهان و همراهان و خانواده های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و مجالس ترحیم در یاسوج وسوق، عزیز از دست رفته مان مرحوم مغفور حاج سید امجد منصوری که همگام و التیام بخش بودید و در این محفل تلخ مصیبت، بار از دوش همگی ما برداشتید، با قطره اشکی، کلامی، قلب های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید و سبکبارمان کردید و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.همچنین از کلیه دوستانی که با ارسال پیامک، تماس تلفنی، درج در مطبوعات و نصب بنر و پلاکارد با ما ابراز همدردی نمودند صمیمانه تشکر می نماییم.

امیدواریم در ایامی به دور از رخت سیاه و نغمه عزا، بر خوان شادی های همگی شما پاسخگوی خوبی باشیم. اگر چه آرزو می کنیم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشیم، چنانچه بدلیل تألمات روحی امکان ادای دِین و وظیفه فراهم نگردید تقاضای عفو و بخشش داریم.

روزهایتان دور از غم           همراهیتان مستدام

خانواده منصوری وبستگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی