تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فوریه 2016 - 17:49
کد خبر : 5175

سید محمد موحد؛ مردی از تبار نور

سید محمد موحد؛ مردی از تبار نور

این روزها مردی از تبار این شهرستان و از دل مردم برای زنده کردن چهره دوباره بلادشاپور با ورود به عرصه انتخابات امیدی تازه برای مردم این دیار به ارمغان آورده است.

indexنسیم دنا :اگر دموکراسی را به عنوان یک پدیده تمدن ساز و موثر در رشد و توسعه جوامع بدانیم، بدون شک دروازه ورود به دموکراسی و مردم سالاری برگزاری انتخابات مبتنی بر آرای مردمی است.

این روزها در شهرستان کهگیلویه همچون سایر مناطق ایران اسلامی شور و حال انتخاباتی چهره تازه‌ای به شهر بخشیده است.به صورت مختصر به معرفی شهر هفت گنبد می‌پردازیم.

شهرستان کهگیلویه با مرکزیت دهدشت ۳۷٫۳درصد از مساحت کل استان را شامل می‌شود. از شمال به باغ ملک و ایذه و لردگان، از جنوب به گچساران، از غرب به بهمئی و از شرق به شهرستان‌های بویر احمد و دنا محدود می شود. این شهرستان دارای دو نوع آب و هوای سردسیری و گرمسیری است. مزارع برنج و آثار و بناهای شهر تاریخی دهدشت از ویژگی های این شهرستان است. گیاهان گل نرگس، گون برموس، هویج وحشی و ریواس مراتع این شهرستان را پوشش می‌دهد و درختان بلوط کنار و تنگس و گلابی وحشی پوشش جنگلی این شهرستان را شامل می‌شود.

اما مهم‌ترین میراث این شهر، شهر گمشده و مدفون بلاد شاپور است که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان برای بیدار شدن گنج‌های نهفته در دل خاک است.

راکد ماندن پروژه پتروشیمی دهدشت، کارخانه سیمان بهبهان، رشد لاک پشتی جاده ترانزیتی پاتاوه به دهدشت و آبرسانی به راضی دهدشت غربی که جوانان این شهرستان را به علت بیکاری و عدم توسعه یافتگی دچار یاس و سرخوردگی کرده است؛ به حضور نماینده توانمند و متعهد نیازمند است.

برای خروج دیار شاپور، نیازمند ورود شیرمردی قاطع، متعهد، انقلابی، دارای کمال، تدبیر و سیاست، دلسوز، باتجربه، دارای هوش و دانش سرشار اجتماعی، شهامت و شجاعت و متعهد به ارزش‌های اسلامی است.

این روزها مردی از تبار این شهرستان و از دل مردم برای زنده کردن چهره دوباره بلادشاپور با ورود به عرصه انتخابات امیدی تازه برای این دیار به ارمغان آورده است.

سید محمد موحد  متولد ۱۳۳۱با داشتن کارنامه درخشان از جمله سابقه نمایندگی : دوره چهارم، پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی ( کهگیلویه ) هشتم : ( بهبهان ) و دارای سوابق اجرایی : دادستان انقلاب اسلامی استان‌های خوزستان، فارس و چهارمحال و بختیاری این بار برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باز به زادگاه همیشگی خود شهرستان کهگیلویه قدم گذاشته است.

وی دارای چهره مردمی و انقلابی است و امید است با یاری مردم همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه بارقه امید را در دل جوانان زنده کند و بار دیگر نام شهرستان کهگیلویه به عنوان مهد تمدن استان کهگیلویه وبویراحمد بر تارک تاریخ بدرخشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی