تاریخ انتشار : شنبه 6 فوریه 2016 - 13:29
کد خبر : 5125

۲۱ هزار جلد کتاب بین کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

۲۱ هزار جلد کتاب بین کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

زینب قربانی گفت: در این طرح کتابخانه های عمومی، مدارس و مساجد شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد شامل پاتاوه، بن زرد، توت نده، مازه خریده، علی آباد و دولت آباد با اهدای کتاب های جدید تجهیز شدند.

نسیم دنا :  قربانی3 گفت: حدود ۲۱ هزار جلد کتاب بین کتابخانه های عمومی، مدارس و مساجد این استان به همت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور توزیع شد.

 زینب قربانی افزود: انجام این اقدام در قالب نخستین کاروان فرهنگی اهدای کتاب کشور و برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
وی بیان کرد: سفر یک روزه این کاروان به کهگیلویه و بویراحمد به منظور تجهیز کتابخانه های عمومی و مساجد به کتاب و مجهز کردن کتابخانه های مدارس استان به قفسه و کتاب انجام شد.
قربانی اظهار کرد: در این طرح کتابخانه های عمومی، مدارس و مساجد شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد شامل پاتاوه، بن زرد، توت نده، مازه خریده، علی آباد و دولت آباد با اهدای کتاب های جدید تجهیز شدند.
وی عنوان کرد: موضوع کتاب های اهدایی به کتابخانه های عمومی، مدارس و مساجد کهگیلویه و بویراحمد در این طرح شامل مذهبی، فرهنگی، علمی، آموزشی، رمان و کودک و نوجوان بوده است.
قربانی ابراز داشت: یکی از اهداف مهم اجرای این طرح در کشور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نذر کردن و صدقه دادن کتاب است.
وی افزود: برخی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شامل استانداری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل آموزش و پرورش، کانون فرهنگی و هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره آموزش و پرورش عشایر، اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل پست، شرکت توزیع نیروی برق و فرمانداری دنا تعامل و همکاری مطلوبی در زمینه اجرای این طرح مشارکتی با نهاد کتابخانه های عمومی استان داشتند.
قربانی گفت: نخستین نشست کتابخوان عشایر در کشور ۲۱ بهمن امسال در شهر گچساران و با هدف گسترش روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین جامعه عشایری برگزار می شود. وی بیان کرد: این نشست یک روزه با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی