تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 20:00
کد خبر : 5040

تبدیل روستاها به کانون رشد و توسعه محور برنامه های دولت است

تبدیل روستاها به کانون رشد و توسعه محور برنامه های دولت است

سید موسی خادمی در آیین بهره برداری طرح گازرسانی به روستای باباکلان از توابع گچساران با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های رفاهی در روستاها افزود: دولت تدبیر و امید با تلاش برای افزایش خدمات رفاهی در مناطق سخت گذر و دوردست روستاها گام های اساسی برداشته است.

نسیم دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: تبدیل روستاها به کانون رشد و توسعه محور برنامه های دولت یازدهم است.

به گزارش خبرنگار نسیم دنا،سید موسی خادمی  در آیین بهره برداری طرح گازرسانی به روستای باباکلان از توابع گچساران با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های رفاهی در روستاها افزود: دولت تدبیر و امید با تلاش برای افزایش خدمات رفاهی در مناطق سخت گذر و دوردست روستاها گام های اساسی برداشته است.
وی اظهار کرد:شتاب بخشی به اجرا و تکمیل طرح های عمرانی و اشتغالزا در مناطق روستایی راهبرد اصلی دولت برای حودکفایی و توسعه کشور در دو ساله اخیر بوده است.
خادمی بیان کرد: در این راستا فعالیت های دولت در دو بخش توسعه زیرساخت های کشاورزی و اشتغال زایی از یک سو و بهبود زیرساخت های زندگی مردم مناطق روستایی در دستور کار دولتمردان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا یادآوری هزینه های بالای توسعه زیرساخت ها درمناطق دور دست روستایی تصریح کرد: هر علمک گاز در منطقه باباکلان ۱۴۰ میلیون ریال برای دولت هزینه در برداشته است.
استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای تکمیل زیرساخت های رفاهی منطقه باباکلان طرح مجتمع آبرسانی به این روستا در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.
وی گفت: افزایش سه برابری بودجه اختصاص یافته کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دو ساله پیش گواهی بر عزم دولت برای توسعه متوازن تمام نقاط کشور است.
خادمی ابراز کرد: اعتبارات اختصاص یافته استانی، ماده ۱۸۰ ،ملی و ملی استانی در سال جاری شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.
وی بیان کرد: این میزان اعتبار در سال ۹۲ کمتر از دو هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه گاز رسانی به روستای باباکلان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
غلامرضا تاجگردون افزود: با بهره برداری از این پروژه یک هزار و ۴۰۰ نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی اظهارکرد: برای اجرای این طرح ۱۴ هزار متر مربع لوله شش اینچ و۲۱ هزار مترمربع خط انتقال لوله فلزی اجرا شده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران درجنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی