تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2016 - 20:15
کد خبر : 4995

اجرای طرح پستی گامی مهم در جهت کاهش مراجعات مردمی به واحدهای ثبتی کهگیلویه وبویراحمد

اجرای طرح پستی گامی مهم در جهت کاهش مراجعات مردمی به واحدهای ثبتی کهگیلویه وبویراحمد

سعید محوری به تحولات صورت گرفته در واحدهای ثبتی اشاره کرد وگفت: اداره کل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد همواره تلاش دارد با اصلاح روشهای سنتی و انجام امور مردم به صورت غیر حضوری مراجعات شهروندان را به واحدهای ثبتی کاهش دارد.

55نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد اصلاح روشهای سنتی وکاهش مراجعات مردم به واحدهای ثبتی را از مهمترین اهداف ثبت اسناد استان عنوان کرد.

سعید محوری در حاشیه بازدید از واحد ثبتی یاسوج در گفتگو با خبرنگاران ، ضرورت ایجاد تحول وتغییر برای خدمت رسانی مطلوب به مردم را یاداور شد وگفت: تحول در سیستمی مثل ثبت اسناد واملاک که دارای تکثر ،تنوع و تعدد فعالیتها می باشد و این ماموریتها نسبت به تمام گستره سرزمینی  اعم از افراد حقیقی وحقوقی است بسیار حساس وحایز اهمیت است.

وی به تحولات صورت گرفته در واحدهای ثبتی اشاره کرد وگفت: اداره کل  ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد همواره تلاش دارد با اصلاح روشهای سنتی و انجام امور مردم به صورت غیر حضوری مراجعات شهروندان را به واحدهای ثبتی کاهش دارد.

محوری اجرای طرح پستی در کهگیلویه وبویراحمد را گامی مهم در جهت کاهش مراجعات مردمی عنوان کرد و افزود:با اجرای این طرح از سال گذشته تا کنون شاهد کاهش مراجعه کنندگان  به واحدهای ثبتی بوده ایم که رضایت مندی مردم را نیز در پی داشته است.

وی تکریم و رضایت ارباب رجوع  را یک اصل در ثبت واسناد استان عنوان کرد وگفت: علی رغم مشکلات زیادی که واحدهای ثبتی در استان با آن دست پنجه نرم می کنند اما ارائه خدمات مطلوب ،تکریم  و رضایت مندی ارباب رجوع در سرلوحه کار کارکنان ثبت اسناد استان قرار دارد .

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که در چند سال اخیر با توجه به سیاست های مقام عالی سازمان ثبت اسناد در راستای برنامه پنج ساله به سوی استفاده از فن آوری نوین ، ارتقاء سرعت و دقت در ارائه خدمات ، کاهش مراجعه مردم ، ارتقاء سلامت اداری و نظارت و کنترل قدم برداشته  اظهار داشت : نمونه بارز آن صدور سند کاداستر با قید مختصات هندسی است و در آینده نزدیک اسناد مالکیت به صورت کارت الکترونیکی ارائه خواهد شد

بروز رسانی تقاضاهای صدور سند مالکیت تا پایان سال جاری

مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وضعیت پیشرفت قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبت اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی نیز گفت : در کشور تقاضاهای زیادی برای اجرای این قانون بود که در استان کهگیلویه وبویراحمد  بیشترین تقاضاها مربوط به واحد ثبتی یاسوج بود وتلاش می کنیم تا پایان سال در زمینه اجرای این قانون تمام تقاضاها بررسی وبروز شوند.

وی  در ادامه بر اهمیت سند دار شدن اراضی ملی به نام دولت در استان تاکید کرد و اظهار داشت: دریافت سند اراضی ملی و دولتی موجب جلوگیری از تصرف اراضی ملی می شود و اگر تصرفی نیز در این اراضی ملی صورت گیرد با استناد به این اسناد در مراجع قانونی وقضایی نسبت به استیفای حقوق دولت اقدام خواهد شد.

محوری در پایان سند مالکیت را ضامن آرامش روانی افراد در جامعه دانست وگفت:سند مالکیت تک برگ کلید ورود به توسعه اقتصادی ،اجتماعی ونظم حقوقی در عصر کنونی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی