تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 4:16
کد خبر : 4982

پیام ماندگار ۹ دی بیعت دوباره ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

پیام ماندگار ۹ دی بیعت دوباره ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

امرالله درفشی افزود: امت مسلمان ایران در ۹ دی با تجمع عاشورایی یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند همچنین ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند

9%20daycf97a739-a9c3-4d25-98d2-ecf6e0cd0216نسیم دنا : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیام ماندگار ۹ دی حماسه بیعت دوباره ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی نظام ولایی و مقام معظم رهبری بوده است..

وی بیان کرد: پیام ۹ دی به کشورهای استکبار این بود که ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده اید با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی می توانید مردم به پا خواسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و به این هدف خود هیچگاه نخواهید رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با شاره به اینکه این روز پایان رویای فتنه گران و روز شکست و سقوط آنان بود، تصریح کرد: ۹ دی نقطه اوج ولایت پذیری ملت ایران بود که باعث شد جمهوری اسلامی ایران پس از بحران چند ماهه ناخالصی ها از خود خارج کند و پاکیزه تر به مسیر خود ادامه دهد.

درفشی خاطرنشان کرد: به گفته “مقام معظم رهبری” این روز، روز تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار در تاریخ اسلام است.

وی عنوان کرد: در این روز مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند همچنین با این حرکت با همه دشمنان اسلام اتمام حجت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹ دی همایش انسجام ملی و مرم سالاری دینی است که ملت ایران با حضور پرشور خود همه عملیات روانی، استکباری و صهیونیستی در فضای غبارآلود با حماسه ای بزرگ در هم شکستند و با بصیت توانستند که از آرمان های والای امام راحل و شهدای نظام مقدس اسلام گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضور خود را در صحنه مقاومت و ایستادگی اعلام کنند.

درفشی ادامه داد: این روز نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آماده و در خروشی بی نظیر میثاق خود با ولی زمان را بار دیگر متجلی ساختند.

وی اضافه کرد: ملت آگاه و با بصیرت ایران با حضور خود حماسه ۹ دی را رقم زدند که تکراری دیگر از بسیج آگاهانه را به ارمغان آورد همچنین این حضور یادآور ۲۲ بهمن سال ۵۷ است که همانند انفجار نور بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی